Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ideeën voor de Sims 4

Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
Ik heb een paar ideeën voor de Sims:

1. Vaak kun je je eigen kleding wel downloaden op verschillende CC sites, maar hoe leuk zo het zijn als je je eigen kleding kan maken? Je kan al breien met het Brei-pakket, maar het is ook leuk dat je je eigen kledingzaak kan beginnen.

2. Hoe leuk zou het zijn als je op kunt passen als kind? Dus zeg maar dat je als kind of tiener iets van een vacature kunt maken om op te passen. Er bestaat al wel een parttime baan als Apair of zoiets, maar dat is geloof ik alleen dat ze gewoon naar het werk gaan en dat je niet met ze mee kunt. Oftewel: meer speelbare banen.

3. Elk kind verandert op zijn eigen tempo in de pubertijd. Het is daarom jammer dat je kinderen niet aan kunt passen qua heupen of schouders, en andere dingen die veranderen. Ik heb andere Youtubers gezien dat ze daarvoor een mod hadden gevonden, maar ik kan die mod niet vinden (dus als je de mod kent leuk als je hem ff deelt).

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Wonderblue_x Je kan je Sims (behalve peuter, elke leeftijd) ook aanpassen als je ze speelt. Daarvoor is een cheat. Zorg ervoor dat je de cheats aan hebt staan (ctrl, shift en c gelijktijdig intoetsen en in het witte raam de woorden 'testingcheats enabled'). Om je Sims op elk moment te kunnen aanpassen, type je dan 'cas.fulleditmode' in dat witte raam linksboven voordat je naar Creëer Een Sim gaat. Je merkt zelf wel wat je allemaal kan aanpassen.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
    @trismagistos Ik wist al wel van die cheat, en ja je kan dan aanpassen. Wat ik eigenlijk bedoelde was een Pre-teen lichaam voor de groep ''kinderen''. Ik heb vandaag een mod gedownload die ervoor zorgt dat ze dit hebben.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top