Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wie weet het antwoord?

QuistisShippeQuistisShippe Berichten: 2 Brabbelende Baby
Ik wil graag in de Sims 4 en tweede huis kopen of een vakantiehuis.. Kan dit en zo ja hoe doe ik dat?

Alvast heel erg bedankt!

Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Er is geen officiele manier voor jouw huishouden om een tweede (vakantie)huis te hebben.

    Maar als je een van de volgende pakketten hebt, is er wel een manier om te doen alsof jouw huishouden een tweede huis heeft:
    De Sims 4 Aan het Werk - De Sims 4 Uit Eten - De Sims 4 Honden en Katten.

    Koop een winkel-, restaurant- of dierenkliniekkavel, plaats daar een huis, neem geen personeel aan en doe de zaak niet open. Let wel op dat bepaalde dingen alleen kunnen op de particuliere woonkavel.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Er is geen officiele manier voor jouw huishouden om een tweede (vakantie)huis te hebben.

    Maar als je een van de volgende pakketten hebt, is er wel een manier om te doen alsof jouw huishouden een tweede huis heeft:
    De Sims 4 Aan het Werk - De Sims 4 Uit Eten - De Sims 4 Honden en Katten.

    Koop een winkel-, restaurant- of dierenkliniekkavel, plaats daar een huis, neem geen personeel aan en doe de zaak niet open. Let wel op dat bepaalde dingen alleen kunnen op de particuliere woonkavel.

    volgens mij is 'Doe het samen' (get together) ook zo'n pakket? Je kan clubhuizen maken..
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    De clubhuizen uit Beleef het Samen doe je op een bestaande openbare locatie of bij iemand thuis. Het is geen "eigen bedrijf" kavel die jouw huishouden koopt, zoals het restaurant, de winkel of de dierenkliniek.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Egbert001Egbert001 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik wil zaden gaan verbouwen maar hoe gaat dat in zijn werk
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Egbert001 Als je zaden wil verbouwen zal je planten moeten verzamelen (wilde planten oogsten) of kopen. In bouwen vind je plantenbakken (buitenactiviteiten) klik ze aan en je kan zakjes met starters planten kopen. Leg ze op de grond en klik planten aan.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    Hai! Ik heb een vraag over de sims 4:
    Ik zie dus bijvoorbeeld op mod the sims allemaal stuff packs, maar nergens kan ik een Oostenrijks pakket vinden, dus met allemaal Oostenrijkse spullen. Weet iemand waar je die kan vinden, of kan iemand die maken?
    Alvast bedankt!
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @milan Ik heb eens even voor je gekeken op een aantal sites waar cc en mods worden aangeboden. Er is maar bitter weinig Oostenrijks Custom content materiaal te vinden. Als je wilt dat iemand dat voor je maakt dan zal je die vraag toch echt op een website van CC aanbieders moeten stellen. Kijk niet alleen op mod the sims maar bijvoorbeeld ook eens op thesimsresource. Misschien kan je de vraag ook eens stellen op een van de Sims 4 kanalen van Discord. Veel succes en

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    @trismagistos
    Bedankt voor uw hulp! Weet u ook een site waar je dat aan kan vragen? Volgens mij kan dat niet op TSR...
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Milan Je zou dat kunnen proberen op Discord en zoek dan naar het kanaal van Deaderpool. Je zal lid moeten worden van allebei. Op Deaderpool komen alle mod en cc bouwers bijeen.
    Veel succes.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    @Trismagitos
    Bedankt! Ik zat al op discord, maar ga nu op zoek naar deaderpool! Bedankt!
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    @trismagistos
    Ik kan het kanaal van Deaderpool niet vinden...
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    januari 2021 aangepast
    @milan Wat is jouw Discord naam? Ook graag de viercijferige code toevoegen. Je kan mij ook een dm sturen: trismagistos#0146. Als ik jouw gegevens heb, zal ik je een uitnodiging sturen. Lees wel even alle informatie = Verplicht!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    @trismagitos
    Hai! Ik ben er net achter gekomen dat mijn sims4 CC niet echt fijn vind, dus ben er mee gestopt. Wel bedankt voor al uw hulp
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @milan alle aangepaste inhoud voor de Sims 4 heeft leuke en minder leuke kanten. CC en mods moet je altijd bijhouden en als je dat niet doet gaat het vaak mis als er weer eens een patchupdate komt. De waarschuwing dat je er gebruik van kan maken op eigen risico wordt ook niet voor niets gegeven. Hopelijk kan je ook zonder Oostenrijkse spullen nog goed uit de voeten met de Sims 4.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
    .
    QuistisShippe schreef: »
    Ik wil graag in de Sims 4 en tweede huis kopen of een vakantiehuis.. Kan dit en zo ja hoe doe ik dat?

    Als je De Sims 4 Studenten Leven koopt dan kun je wel kavels huren, dus je kan op zich doen alsof je het koopt. Als het goed is kun je het dan nog wel aanpassen als de Sims al in het gebouw zelfs staan.

    Alvast heel erg bedankt!

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top