Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

uitbreidings packetten

RosalieRosalie Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hallo allemaal
ik had een vraag welke sims uitbreidings packetten zijn de moeite waard om te kopen??

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Rosalie Ik heb alle pakketten (ook die van De Sims 3 maar ben dan ook al jaren aan het spelen. Welke pakketten heb jij en wat zou je leuk vinden om mee te spelen? Misschien is het ook wel handig om even te melden wat voor een computer je hebt en als het even kan ook de specificaties ervan. Met de wat oudere computers kan je namelijk niet alle uitbreidingsspellen spelen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb ook alle pakketten, maar vind ze lang niet allemaal leuk. Maar die ik niet leuk vind, vind een vriendin van me weer helemaal geweldig.... (vampieren bijvoorbeeld, ik griezel er van, zij vind dat geweldig)
    Dus het is heel moeilijk zeggen welke de moeite waard zijn, heeft allemaal met persoonlijke voorkeuren te maken.
    En je moet kijken wat je computer aan kan.

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Hey @Rosalie ,

    Zoals hierboven ook gezegd wordt hangt dit er inderdaad helemaal aan wat jij leuk vindt en graag wilt in De Sims 4. Het is uiteraard iets minder een pakket aan te schaffen als dit iets toe voegt dat je niet erg interessant vindt of veel zult gebruiken. Zo doe ik niet erg veel met de beroemdheid van mijn Sims en het sturen naar de universiteit van mijn jong volwassenen maar ben ik wel erg druk met honden, het bezoeken van exotische plekken en vind het ik het erg tof om seizoenen te hebben.

    Zoals vermeld hierboven is het inderdaad ook goed na te gaan of je op de legacy editie speelt of niet want de nieuwere uitbreidingen van na eind 2019 werken helaas niet op de Legacy editie.

    - EA_Neil
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top