Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods werken niet: game ziet aangepast materiaal niet meer

chv21chv21 Berichten: 4 Brabbelende Baby
januari 2021 aangepast in De Sims 4 Downloads
Hoi! Ik heb een probleem met mijn mods, de game ziet mijn aangepaste materiaal namelijk niet meer. Hopelijk is hier iemand die mij hierbij kan helpen.

Door de jaren heen heb ik best wat downloadbare content gedownload en ik heb hier verder nooit problemen mee gehad. Na elke update kwam de melding 'modificaties uitgeschakeld' in beeld en kon ik dit in de instellingen ('aangepast materiaal en modificaties inschakelen') gewoon weer aanvinken. Na het opnieuw opstarten van de game was er niets aan de hand en kon ik gewoon alle mods in de game gebruiken.

Alleen nu heb ik een probleem. Bij het opstarten van de game krijg ik nu elke keer die melding 'modificaties uitgeschakeld'. Wanneer ik dit in de instellingen weer aanvink en de game vervolgens weer opnieuw opstart, krijg ik elke keer weer die 'modificaties uitgeschakeld' melding in beeld en is 'aangepast materiaal en modificaties inschakelen' in de instellingen ook niet meer aangevinkt.
Wanneer ik in de instellingen op 'aangepast materiaal bekijken' klik, ziet de game mijn gedownloade content ook niet meer (eerst stond hier een lijst van al mijn gedownloade content, nu is deze lijst leeg). Wanneer ik de game speel zijn alle mods nu ook weg.

Is er iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? Zo ja, dan hoor ik dat graag! :blush:

Groetjes

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top