Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan niet meer inloggen in de Sims 3?

KawaiiPatatoKawaiiPatato Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hellooo,
IDe Sims 3 heb ik echt zo vaak gespeeld maar ik heb sinds 2019 toch maar de Sims 4 gekocht en de Sims3 bleef achter huilend in een hoekje. Ik zag mijn Sims 3 screenshots laatst en ik dacht van ''Ik ga mijn oude Sims3 families even bezoeken...'' Nou dat kan natuurlijk ook zonder in te loggen maar ik wil mijn uploads naar mijn uitwisseling sturen en daarvoor moet je wel inloggen maar hij doet het niet? Ik krijg geen melding dat iets mis is, ik voer gewoon mijn email en wachtwoord in, springt het inlog schermpje weg en dan komt die weer terug?? Helemaal niet ingelogt ofzo echt heel weird, snap er niks van :O Ik gebruik de Sims 3 op CD en hij staat ook op Orgin maar die heb ik nooit gestart want ik heb de Sims 3 al op CD...? Weet iemand misschien waarom ik niet kan inloggen?

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @KawaiiPatato Heb je al geprobeerd om De Sims 3 op Origin te starten? Het kan zijn dat die versie nieuwer is dan jouw CD versie en dat de uploads en downloads daar in zijn verwerkt. De Sims 3 pagina werkt trouwens ook nog steeds: https://mypage.thesims3.com/mypage/ Na de laatste slash wel je gebruikersnaam in vullen.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top