Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims 4 in de natuur verwijderen

bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
hallo ik zou graag willen weten hoe je een sims 4 pakket of uitbreiding kan verwijderen :( op de pc windows 10 alvast bedankt bella

Reacties

  • Opties
    JaimyWithGamesJaimyWithGames Berichten: 5 Brabbelende Baby
    oktober 2020 aangepast
    Ga naar je installatie schijf waar je de sims 4 hebt opgeslagen. Zoek je ''Origin games'' map klik op de sims 4. En je ziet vervolgens mappen met de namen EP01 EP02 GP01 SP01 etc zoek uit welke uitbreiding bij welke nummer hoort. Ik denk dat SP01 bijvoorbeeld in de natuur is. klik op een map en verwijder het. Bron: https://simscommunity.info/2014/12/24/sims-4-tutorial-uninstall-pack/

    Ik heb het zelf nooit geprobeerd om eerlijk te zijn. Correct me als ik het verkeerd heb.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nee, dat is niet de juiste methode.
    Volgens mijn weet @trismagistos wel hoe het moet, want ik heb ook een pakket uitgeschakeld.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ik heb deze webpagina opgeslagen staan om eventueel een pakket uit te schakelen:
    https://jamesturner.yt/disablepacks
  • Opties
    bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
    bedankt allemaal :) ik heb ze uitgezet volgens de link jamesturner maar verwijderen van de pc weet ik nog niet
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Bella65 Ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan om het pakket uit te zetten en niet zozeer te verwijderen. Als je de mail kwijt bent met daarin de code van aanschaf loop je namelijk het risico bij het overzetten van accounts of bij het wijzigen van je Origin account dat je het pakket opnieuw zou moeten aanschaffen. Zeker bij de oudere onderdelen van bijvoorbeeld De Sims 3 kwam dat wel vaker voor. Bovendien als je een pakket verwijdert, zal je het bij een reparatie vaak toch weer terugvinden in de Origin Games map 'De Sims 4'
    De methode van James Turner is zeker een stuk veiliger @Deborah
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
    dank je wel voor de uitleg trismagistos ik heb het uitgezet om dat ik misschien niet genoeg geheugen heb voor een nieuwe pakket :) dus verwijderen doe ik maar niet
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @bella65 op mijn muur heb ik een aanvulling staan. Veel plezier met spelen 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    En nogmaals gebruik gemaakt van deze optie om een pakket uit te zetten.
    Ik had 'm nog aan staan op de computer. Op de laptop stond ie wel uit. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    januari 2021 aangepast
    Denk er ook aan om de ongewenste pakketten uitgevinkt te laten staan in je lijst bij origin. Deze kan je vinden in je gamebibliotheek: plaatje van Sims 4 rechts klik speldetails weergeven, en dan naar onder scrollen en kijken waar je pakketten tussen staan. Als je spel bezig is met iets te downloaden dan kan je ook een downloadlijst laten zien. (Bij Mac: shift command D of in de menubalk onder Bekijken.)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top