Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

weer een nieuwe pack??

SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
Ze hebben de bugs van de huidige pack nog niet eens opgelost, of er komt alweer een nieuwe.... misschien zouden ze er verstandig aan doen om het een paar maanden uit te stellen

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Tja, het is volgens mij een ander team wat die pakketten verzint.

    Some angels choose fur instead of wings
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Sabouma
    Je hebt volkomen gelijk ook het aanmelden van bugs is voor mij niet te doen.
    Ik kan geen engels schrijven dus waar meld ik dan bugs.
    Ook op dit forum krijg je daar geen antwoord op.
    Zie mijn laatste vuilnisbakken opduiken.
    Misschien een idee om op dit forum een apart en alleen een Bug meld hoofdstuk te maken.
    Dan kun je ook kijken of er meer mensen last hebben van de zelfde bug.
    En wie dan wel EA kan bereiken deze bugs dan door kunnen geven.
    Ik zelf heb zo al twee bugs en al menig keer gemeld maar er word niets mee gedaan.
    En hoe je de sims ook speeld met spelen of bouwen of wat dan ook een ieder speeld op zijn manier.
    Dat is het fijne aan de Sims.
    Bijvoorbeeld Tuinieren en seizoenen komt uit en er groeid nergens niets meer stenen liggen er ook niet meer.
    Als je nieuw komt op een plaats en je plukt en je raapt stenen dan zijn ze weg en al kom je er dan elke dag ligt er niets meer en kun je niet meer fruit plukken ook al blijf je de heledag er groeit niets meer.
    Tenzij je er met een tent blijft overnachten dan groeit het wel.
    Dit was vroeger niet.
    Ook voor verzamelaars is dit niks.
    Dus Deborah het doet er niet toe wie iets doet maar hoe los je de buggen op van een toch duur spel.
    En probeer de Sims de Sims laten zijn die een ieder op zijn manier wilt spelen en kan blijven spelen.
    Dat maakt de Sims juist zo leuk.
    Ik weet ook wel dat er een hoop bugs worden veroorzaakt door downloads enz en dat je kunt repareren enz.
    Maar ik heb het over de Sims kaal enkel van EA.
    Wat doe je dan met die dingen wat in eens anders is na een nieuw pak dat uit kwam.
    Je hebt verzamelaar gekozen en je vind geen nieuwe stenen meer alleen waar je woont op dat stukje.
    Het gaat nog goed in de vacantie werelden.
    Ik hoop dat hier iemand iets aan heeft en misschien iets aan kan doen.
    Zodat we met alle plezier dit mooie spel kunnen blijven spelen.







  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Orestes , die bug van vuilnisbakken heb ik gezien, maar heel vreemd, die heb ik niet.
    Welke bugs heb je nog eer dan?
    Die van klei weet ik, en die is doorgegeven.
    Verzamelen? Ik kan vanalles vinden (maar ik heb alleen maar creatieve sims, dus die zoeken niet echt. )

    Omschrijf je bugs eens zo goed mogelijk, dan stuur ik ze door naar EA.

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    @Orestes Daarvoor hebben we het Answers HQ forum. Dat is DE plaats om hulp te krijgen bij technische problemen en bugs door te geven :)
  • simsprogamersimsprogamer Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik ben echt benieuwd welke er komt want er komt er weer een uit heb ik ergens gelezen
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Gister de trailer gezien van sneeuwpret en het ziet er wel gaaf uit. Wintersport in Japan, na een dag skiën, snowboarden en sleeën heerlijk relaxen in een hotspring en sushi eten :)

    Ik ben alleen een beetje bang voor de update van het spel die er bij gaat horen, er komen updates in gameplay en bouwen. Als dat maar goed gaat.....
  • bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
    ik heb ook de trailer gezien ziet er heel leuk uit ,weer is wat anders :) maar wacht ook even af om de updates na de laatste update was de kavelbelasting omhoog gegaan :#
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @bella65 en @Elize Ik heb ook al een voorproef gezien van Sneeuwpret en volg ook de online toelichtingen van De Sims 4. Als je problemen ervaart dan raad ik jullie aan om die te melden bij: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/ct-p/the-sims-4-nl. Ook daar ben ik actief en probeer mijn medespelers bij te staan als er vragen zijn.

    Voorafgaand aan de lancering van ieder nieuw pakket, komt er een zogenaamde patchupdate die het basisspel alvast voorbereid op wat er komen gaat. Vaak worden er dan gelijktijdig bugs en glitches verholpen die het spelen soms wat moeilijker maakten. Dus hoe dan ruim voor 13 november zal je spel een update krijgen. Als je dn problemen ervaart met je spel, meldt dat dan vooral op de link hierboven. Dan kijken we met z'n allen hoe we dat kunnen oplossen.

    Het is eigenlijk wel zo netjes dat de kavelbelasting omhoog is gegaan @bella65. Veel van mijn Sims wonen in kasten van villa's maar betaalden voorheen een schijntje van de waarde terwijl ze miljoenen op de bank hebben en vaak hoge rentebijschrijvingen ontvingen. 😎
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    even voor de duidelijkheid... Mijn start post ging over de Batuu uitbreiding, niet over de nieuwe die nog moet komen... Batuu is er nu, dus dit kan wat mij betreft gesloten worden...
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Op verzoek gesloten.

    Some angels choose fur instead of wings
Deze discussie is gesloten.
Return to top