Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welke packs zijn echt de moeite waard

JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
oktober 2020 aangepast in De Sims 4 Uitbreidingen
Hoi! Ik ga een game laptop aanschaffen voor de sims en wil daarvoor nog wat uitbreidingen kopen. Er zijn alleen zo veel pakketten, dat ik niet weet welke echt de moeite waard is.
Ik wil niet veel geld uitgeven aan de packs en dus echt gericht kopen.
In de sims ben ik op zoek naar realistische gameplay (zoals dus wasgoed, en ouderschap, omdat die realistische gameplay toevoegen) en items die toegevoegd zijn die echt de moeite en het geld waard zijn.
Hebben jullie packs waarvan jullie zeggen "die moet je hebben!" waar een realistische gameplay aan vast zit? Of een pack die gewoon echt heel leuk is en veel toevoegd aan je spel?

De uitbreidingen die ik al heb: Seizoenen, Huisdieren, Aan het werk, Eiland Leven, Klein Wonen, Ecologisch Leven, Stedelijk Leven, Jungle Avonturen.
De uitbreidingen waar ik momenteel geinteresseerd in ben zijn: Laundry Day Stuff, Word Beroemd, Ouderschap en Beleef het Samen
De uitbreidingen die ik wellicht wil, maar over twijfel (dus ervaringen zijn meer dan welkom!!): Studentenleven en Uit Eten

Alvast bedankt!
Post edited by JoanneKalkwiek on

Reacties

  • Terah_WatsonTerah_Watson Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Ouderschap en wasgoed zijn inderdaad goede voor realistische gameplay. Seizoenen is ook een must-have. En huisdieren, als je dieren leuk vindt :smile:
  • JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
    Terah_Watson schreef: »
    Ouderschap en wasgoed zijn inderdaad goede voor realistische gameplay. Seizoenen is ook een must-have. En huisdieren, als je dieren leuk vindt :smile:


    Seizoenen en Huisdieren heb ik al, inderdaad heel leuk! Thanks voor je reactie :)
  • marcmarc Berichten: 24 Brabbelende Baby
    wat echt leuk vind is het volgende: uitbreidingspakket magisch rijk, leuk verhaal en nieuwe voorwerpen, word tover sim, leer spreuken, tover duels uitdagen, tegen andere tover sims.je moet tover boeken studeren, willekeurige te kopen in het magisch rijk, koopjes plein winkels, ook bezemstelen en nog veel meer.je kunt je sommige spreuken gebruiken die geleerd hen, op voorwerpen, zoal voorbeeld reparatie spreuk ,maar ander dan weer op sims, zoals voorbeelden, laat twee sims vechten met elkaar of dan weer even 2 sims romantisch worden met elkaar. De spreuken zijn ingedeeld in 3 categorieën en een vierde is drankjes, wanneer het je hoogste niveau behaald van tover sims en allen spreuken kent, kun je zelf een gewone sims veranderen, in een tover sim, indien je dat wilt, soms zal je ook via telefoon uitgedacht worden voor een tover duel. Tenslotte het leuke is eraan, tover duel kan overal, op straat en noem maar op, zolang dat de andere ook een tover sim is, hoe zie dat ?,heel eenvoudig, als de andere sims, geen tover sim is, komt dat niet in schermkeuze
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    oktober 2020 aangepast
    @JoanneKalkwiek Ik heb alle pakketten en speel De sims 4 al vanaf het eerste moment dat het werd gelanceerd.
    Als je mij vraagt te kiezen tussen 'Studentenleven' en 'Uit eten' heb ik de keuze snel gemaakt en kies ik voor 'Studentenleven'. Er is denk ik meer gameplay te beleven met het uitbreidingspakket 'Studentenleven' (EP). Het gamepack (GP) 'Uit eten' is duidelijk beperkter en geeft in het totaal van het spel minder opties.

    Het voordeel van het EP 'Studentenleven' is dat je het inkomen van je Sims aanzienlijk kan verhogen en er zijn ook nieuwe banen aan het spel toegevoegd.
    Als je het EP 'Aan het werk' hebt is het EP 'Word beroemd' ook heel interessant omdat, je daar echt mee kan reizen naar de set. Net als bij 'Aan het werk'. Dus niet terecht komt in een zo genoemd 'Rabbithole', een plaats waar je sims naar toegaan en weer uitkomen zonder dat je er controle over hebt gehad.

    Bij Studentenleven is dat eigenlijk ook zo. Je kan niet mee om de colleges te volgen maar je kan bijvoorbeeld wel leren debatteren en er zijn interessante items waarmee je Sims vaardigheden kunnen opbouwen. Het EP 'Beleef het Samen' vind ik wat minder omdat dit vooral gericht is op het samenkomen in diverse clubs, die je ook weer zelf kan vormen. Jammer dat daar minder 'winstpunten' voor je Sims uitrollen.

    Ik maak voor veel van mijn informatie gebruik van een Amerikaanse site: 'carls-sims-4-guide' en van een Duitse (ook in het engels trouwens) Crinrict: 'sims4.crinrict'. Een heel uitgebreide site die ook weer samenwerkt met onder andere 'twistedmexi' (Google deze namen maar eens).

    Als je meer adviezen wil, vraag gerust.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top