Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

welke zal ik kopen?

Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
Hoi!
Ik heb momenteel Stedelijk leven & Eiland leven in mijn bezit. Nu wil ik graag nog een gamepack & uitbreiding erbij kopen.
Ik twijfel tussen Word Beroemd & Studentenleven
En ik wil graag magisch rijk aanschaffen, is die leuk?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Van die 3 vind ik persoonlijk Word Beroemd de leukste.
    Stedelijk leven en Eilandleven zijn ook erg leuk (ik vind het rondcrossen op een jetski geweldig!).
    Van de kleinere pakketten, vind ik Klein Wonen ook heel erg leuk.

    Maar.... smaken verschillen, ik vind bijvoorbeeld Vampieren absoluut niets aan, terwijl een vriendin die weer helemaal geweldig vind.

    Het beste zoek je op een fansite alle spullen en interacties per pakket, en kijk je wat jou het meeste aanspreekt.

    Some angels choose fur instead of wings
  • simveersimveer Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Studentenleven is leuk! Doet me denken aan studentenleven in de sims 2. Je kunt bij clubs gaan etc. en ik vind het idee van lessen volgen ook heel leuk. Moet wel zeggen dat het niet heel makkelijk in elkaar zit. Je kunt je sims niet zomaar naar de uni sturen, ze moeten eerst worden toegelaten (en als je een gerenommeerde graad wilt doen, moet je ook echt goed zijn op de middelbare school en hoge vaardigheid hebben). Ook ben je wel altijd bezig met huiswerk maken, presentaties voorbereiden etc, daarom doe ik vaak maar 2 vakken tegelijk zodat ik ook nog een 'studentenleven' heb. Vind zelf magisch rijk het niet heel erg waard qua gameplay, maar de objecten en de wereld etc. met het toveren en de totemdieren zijn wel weer erg leuk. Ben die pack nog niet beu in ieder geval, je kunt hem ook makkelijk combineren met 'dagelijks leven'. bv, dat je sim een toversim is maar dat je er niet altijd bezig mee hoeft te zijn. Als je zoekt naar gameplay is strangerville echt leuk. Zoals Deborah zei, klein wonen is ook echt top!
  • Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    Dankjulliewel!!
  • marcmarc Berichten: 24 Brabbelende Baby
    oktober 2020 aangepast
    magish rijk in combinatie met vampieren
    Post edited by marc on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top