Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wie kan mij helpen om mijn schilderijen zonder cc te krijgen?

EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
Ik heb al veel schilderijen gemaakt en online op mijn Profiel en op de Galerie van Sims4 staan.
Maar omdat ik nu een nieuwe Game laptop heb, krijg ik het niet meer voor elkaar om schilderijen te maken die zonder CC zijn... en om online te doen zodat iedereen ze kan pakken als ze dat willen... Foto's wil wel zonder CC.
Wie kan mij daar mee helpen om geen CC te krijgen

Alvast Bedankt!

Reacties

  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    Is er niemand die mij kan helpen???
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Euhm, ik heb geen idee wat je bedoelt???
    Items die je in de galerij geupload hebt, moet je ook zo kunnen downloaden.

    Some angels choose fur instead of wings
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    Schilderijen die je zelf hebt gemaakt via Sims4 Studio is CC, maar je kan het dan cc vrij maken door het dan na te schilderen.
    Die schilderijen doe ik dan online en zo dat andere simmers het ook kunnen downloaden van mijn profiel.
    Zijn hier dan geen simmers die er van af weten?
    Hebt het altijd gekund... maar door de nieuwe laptop kan ik het niet meer.
    En ja... die op mijn profiel staan die kan je ook gewoon downloaden, maar dat bedoel ik dus niet!

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 en @Deborah Ik maakte met de Sims 3 ook mijn eigen content maar ben er met de komst van De Sims 4 mee gestopt. Ik heb wel een vermoeden wat je bedoelt. Dus ik weet ervan. Maar volgens mij is er ergens in de loop van de komst met de Legacy Editie ook wat veranderd in de voorwaarden van de Galerij. Of dat dan ook effect heeft op Sims 4 Studio zou ik moeten nakijken. Die kennis is een beetje roestig na al die jaren.
    Ik neem aan dat jij, Emma, de nieuwste versie van de Sims 4 Studio gebruikt. Dus 3.1.3.7 of gebruik je een oudere versie? Het kan ook zijn dat daar aanpassingen in zijn gedaan. Ook dat zou ik moeten uitzoeken.
    Laat het me even weten alsjeblieft.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    Hoi @Trismagistos... Sims4 Studio wordt geregeld bij gewerkt als er wat nieuws is... Ik heb nooit geen problemen mee gehad... Ik heb Limited Edition... Mijn eerste schilderijen via Sims4 Studio die ik dus CC vrij had gemaakt dat was op 8 juni 2019... Dus vanaf die tijd maak ik schilderijen CC vrij... En als je dus op mijn Profiel/Catalogus kijkt op Sims4 dan zie je wel wat ik bedoel... Mijn naam is gewoon het zelfde als hier en zelfde profiel foto. :))
    Foto's maken van afbeeldingen van die schilderijen daar heb ik geen moeite mee want die willen wel CC vrij...


    Als ik kijk op de Galerie van sims4 dan zie ik geregeld schilderijen langs komen... en dan denk ik van waarom wil het ineens niet meer bij mij... Er zijn simmers die het al heel veel langer schilderijen maken.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Ik heb jouw werk gezien. Ook zag ik dat de foto's cc vrij zijn en een deel van de schilderijen. Als ik het goed begrijp is de laatste bijdrage ❤ Family ❤ en die dateert van 11-08-2020. Het zal even duren voordat ik heb achterhaald waar het precies aan ligt. Misschien lukt het mij ook niet om het te achterhalen. Ik kom er zeker nog even op terug. Kijk in ieder geval ook nog even op Answers HQ: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/ct-p/the-sims-4-nl en dan vooral op het Engelstalige forum: https://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/ct-p/the-sims-4-en. Wie weet zijn daar ook spelers te vinden met vergelijkbare problemen. Natuurlijk kan je deze vraag ook kwijt op het forum van Sims 4 Studio en dan vooral op het creator board. Laat me ook alsjeblieft even weten als jij al een oplossing hebt gevonden.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos Is goed... dank je dat je het wil uitzoeken... en ik kijk daar wel of ik iets kan vinden...De laatste schilderijen die ik gemaakt heb was op 12-5-20 Houses samen met foto's... ♥Family♥ zijn foto's... en daar heb ik ook geen problemen mee.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Het blijkt dat er meer problemen zijn met het al dan niet CC vrij aanmerken van foto's. Hopelijk kan je je aanluiten bij dit bericht op Answers HQ: https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/Why-Is-This-By-Design-Non-CC-Lot-is-Flagged-as-having-CC/m-p/9700393#M39201
    Ik heb nog een paar keer geprobeerd schilderijen via cc te maken maar het blijkt dat mijn kennis toch wel heel ver is weggezakt 😫😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    Hoi @trismagistos, Ik weet al waar het aan ligt... je moet kunnen wisselen met twee sims spellen... Ik heb Limited Edition en heb Legacy Edition bij gedownload... met dit moet je kunnen wisselen zodat je van die ene spel (Legacy) dat verouderd is gaat schilderen en in die andere gaat plaatsen... maar van Legacy heb ik geen mods map gekregen in mijn laptop... helemaal geen mappen!!!... niets! Dus ik kan nog niks doen... Wie kan me daar dan bij helpen hoe ik die mods map kan krijgen? Kijk schilderijen is makkelijk om te maken met Sims4studio... maar om het in het spel te krijgen zonder CC dat is nu moeilijk of wil helemaal niet meer... wat wel heel erg jammer is.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Misschien dat je eens kunt kijken op de site van littlemssam tumblr. Ik dacht dat daar instructies stonden hoe je dat kon omzeilen. Maar je zal daar wel even moeten graven naar de juiste antwoorden. Hopelijk dat je daar wat aan hebt. Als ik ergens wat meer informatie vind, kom ik er zeker nog even op terug.

    Veel plezier met schilderen en spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    januari 2021 aangepast
    @trismagistos Ik kan helemaal niets vinden... dus ik vraag nog steeds wie kan me helpen???
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Ik zal nog eens voor je kijken en op Discord rond vragen. Heb het zelf ook druk gehad met allerlei andere vragen en hoopte dat je inmiddels wel een oplossing had gevonden.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos Ik denk dat niemand mij kan helpen wat ik erg jammer vind... Het is gewoon gekomen door een specifieke patch... en daar door kan ik geen schilderijen zonder cc maken... Foto's krijg ik wel zonder cc... maar zelf kan ik ze dan niet gebruiken in mijn huizen... want dan merken ze als CC... en dat is ook al zo vreemd... Ik hoop dat je mij nog kunt helpen.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Ik heb her en der nog eens na gevraagd en degene die ik heb gevraagd hebben jouw vraag op AHQ ook al beantwoordt. Zowel Bluebellflora als Crinrcict hebben ook geen oplossing of workaround kunnen bedenken. Toch wel jammer dat je creativiteit nu weer als cc wordt aangemerkt in de galerie. Misschien heb je inmiddels ook gezien dat er een nieuwe beta versie van Sims 4 Studio uit is met updates voor Paranormaal? Hopelijk zitten daar weer wat aanpassingen in die je ook kunt gebruiken.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos wat ze daar zeiden wil ook niet... maar ik heb wel de nieuwste Sims4 Studio gedownload waar paranormaal bij staat... Maar dat zegt niets over iets maken zonder CC...
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    februari 2021 aangepast
    @EmmaKuiper64 Ik wilde je toch nog een andere mogelijke oplossing voor jouw probleem aan de hand doen. Heb je al eens gekeken naar 'Twisted Mexi's better build buy'? Dat is een modificatie waarmee je cc weer kunt uitschakelen. Misschien dat je er iets mee kunt. Je zou dan een kamer kunnen 'behangen' met jouw werken en die via deze mod weer ontdoen van het label cc. Het is een gok maar je weet maar nooit.

    Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes met je projecten.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    mei 2021 aangepast
    Hoi @trismagistos... ik lees je berichtje van jou net... ik hebTwisted Mexi's better build buy in me spel gedaan maar weet niet hoe het werkt... was er steeds mee bezig maar lukt me niet... hoe moet dat dan? Kan je me helpen daar mee?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    mei 2021 aangepast
    @EmmaKuiper64 Heb je de toelichting bij de modificatie gelezen? Ik raad je aan dat in ieder geval te doen. Rechts in de bouwmodus kan je de filters aanzetten. voordat je dat doet krijg je dit bericht te zien als je Better Build Buy aanzet:

    g3fl4u2pzc4i.png

    Daarna heb je de mogelijkheid om een ruimte in te richten met de schilderijen die je maakt. Let op want de cc die je maakt is niet zichtbaar in de debug ruimte. Wel heb je de mogelijkheid om daarna de ruimte met de cc in de georganiseerde debug modus op te laden naar de galerie. Zie:

    41ta38lvn9ox.png

    Je zou het kunnen proberen. Als je kiest voor de laatste optie krijgt de ruimte dus een cc markering. Als je de debug uitzet verdwijnt de markering maar, zoals ik al meldde ik weet niet of je cc dan ook verdwijnt. Zoals ze in het Engels zeggen: 'it is a long shot'. Je zou het kunnen proberen. 🤞🤞🤞

    Veel succes.

    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    mei 2021 aangepast
    @trismagistos Ik heb Better Build Buy aangezet en spel weer uit en aan gedaan en heb een schilderij aan een muur gedaan en opgeslagen in mijn bibliotheek en weer Better Build Buy weer uitgezet en het spel dan weer aan gedaan, geeft het nog als cc aan... of doe ik toch iets verkeerd?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Dat is rond uit jammer en dus ook niet een oplossing voor jouw situatie. Ik heb zelf ook nog even een testje gedaan. Zelfs als je Sims een schilderij met referentie of een foto van hun huisdier maken en als je die dan aan een muur ophangt dan is de ruimte ook nog steeds gemerkt als een ruimte met cc. Weliswaar anders dan in jouw geval maar toch. Hoe dan ook ik blijf nog wel rondkijken met jouw situatie in het achterhoofd. Wie weet kom ik toch nog ergens wat anders tegen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Ik denk dat ik de oorzaak van jouw probleem heb gevonden: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/BY-DESIGN-Sim-s-Paintings-Photos-Tagged-As-Custom-Content/td-p/9191014 Het blijkt dat ze deze actie heel bewust hebben ondernomen. Zoals het eruit ziet zal het ook niet lukken om met een mod of andere aanpassing van de codes er verandering in aan te brengen.
    Ik hoop dat ik je in ieder geval wel voldoende heb kunnen informeren.
    Hoe dan ook veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @Trismagistos Bedankt dat je het uitgezocht hebt... Ik weet ook niet hoe anderen het doen wie wel schilderijen kunnen maken... Maar het maakt niet meer uit... Dan maar geen schilderijen meer... Misschien dat het ooit veranderd anders pech hebben wat jammer is... Dank je wel voor je hulp :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top