Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geen telefoontjes meer

Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
Hey allemaal :), Ik heb dit probleem gisteren gemeld maar het werd gesloten. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar dit is waar ik mee zit. Ik heb de uitbreiding ''Beleef Het Samen" en ''Stedelijk Leven'' en toen ik dat pakket had toen belde sims me op van ''hey, heb je zin om naar het feest in de ruïne's te gaan?''' of ''Het is beren avond in de bar heb je zin om een kijkje te nemen?'' maar de laaste tijd krijg ik geen enkel telefoontjes daarvan (ook niet om samen naar een festival te gaan Stedelijk Leven). Ik krijg nog wel sms'jes of ik in een club wil, maar veder krijg ik geen andere sms'jes of andere telefoontjes van andere sims (ook niet om te kletsen).Het is niet wat de gameplay beïnvloed. Maar het is toch iets wat in het pakketen hoorde en ik wel leuk vond. Ik weet niet of dit een bug is of dat iedereen dit heeft. Ik heb wel CC maar dat is maar een haarstijl en een mod, maar ik had dit probleem ook voor dat ik CC in mijn game had dus daar ligt het niet aan. Ik heb me game in Origin al gerepareerd maar niks helpt.

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Kijk eens bij je vriendenlijst of je daar nog wel vrienden hebt?
    Het zijn altijd vrienden of bekenden die bellen, maar daar moet je dan wel een relatie mee hebben.
    Ik heb er tot nog toe geen last van en ik heb alle pakketten, (en ecologisch leven uitgeschakeld)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    @Deborah Ik heb wel vrienden maar van te voren lukte het ook zonder dat ik echt vrienden met iemand was
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als je nieuw in een wijk woont, krijg je die telefoontjes volop (ook als je dat niet wilt) maar na verloop van tijd neemt het af, tenzij je vrienden hebt. Die blijven wel bellen.
    Of als je vrienden wordt met iemand, dan krijg je een telefoontje (soms van iemand waar ik nog nooit van heb gehoord) met "ik heb gehoord dat je vrienden bent geworden met 'bla bla" of zoiets".

    Misschien weet @trismagistos of hier een bugmelding over is?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    @Deborah De telefoontjes van "Ik heb gehoord dat je vrienden bent met (sim naam) hem/haar lijkt me best wel cool" krijg ik wel. Inderdaad toen ik die 'bug' niet had kwam het in het begin wel vol op. Ik heb het pakket ''magisch rijk'' en daar krijg ik wel af en toe telefoontjes van of ik zin heb om te duelleren. Dus de telefoontjes zijn niet echt weg maar wel voor 90%
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah en @Tijgervrouwtje74 Ik heb geen bugmeldingen gezien over telefoontjes maar ook ik kan wel eens wat missen. Ik zal er eens induiken en op zoek gaan naar het verschijnsel. Voor zover in nu weet is het heel normaal als je net in een buurt woont dat je meer bezoek krijgt en ook meer telefoontjes. Ik krijgt trouwens nog steeds telefoontjes van Sims om naar feesten te gaan.

    @Tijgervrouwtje74, je zou kunnen proberen om ook zelf te reizen en dan één of meer van je vrienden mee te nemen naar de Sterrenstaarder lounge, Waterkantpracht of Planeet Honingknetter of één van de uitgaansgelegenheden in Windenburg. Als jouw sim die activiteiten onderneemt, komen de telefoontjes en uitnodigingen vanzelf terug.

    Het spel reageert namelijk ook sterk op de initiatieven die jouw Sims nemen (jouw spelinvloed)
    Hoe dan ook ik kijk het nog even na en kom er nog even op terug.

    Veel plezier met spelen 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah en @Tijgervrouwtje74 Ik heb dat van die telefoontjes nog eens nagekeken. Maar er is dus wel degelijk sprake van een aanpassing in de hoeveelheid telefoontjes: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-june-3-2020. In deze patchupdate staat het heel duidelijk. Kijk alsjeblieft even onder het kopje: 'BALANS IN TELEFONISCHE UITNODIGINGEN' (sorry voor de hoofdletters maar het is per slot van rekening een headline) De laatste regel is van belang.
    'Dus hebben we de hele boel grondig herzien en krijg je nu alleen maar telefoonuitnodigingen die je een meer betekenisvolle en holistische ervaring geven.'
    Ik hoop dat je daarmee voldoende duidelijkheid hebt.
    Veel plezier met spelen 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    @trismagistos Dankjewel voor het veder uitzoeken, Ik zal jouw advies ook volgen en zelf vrienden ergens mee naartoe nemen in de hoop dat ze terug komen. Maar nu snap ik ook waarom ik niet meer vol gespamd word om naar een plaats te gaan. EA heeft dat gefixt
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @trismagistos , je bent geweldig!!

    Ik had inderdaad een pesthekel aan die telefoontjes, en velen met mij.
    Dat is dus eindelijk opgelost. <3

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top