Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help!

Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
Hey allemaal :), Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar dit is waar ik mee zit. Ik heb de uitbreiding ''Beleef Het Samen" en ''Stedelijk Leven'' en toen ik dat pakket had toen belde sims me op van ''hey, heb je zin om naar het feest in de ruïne's te gaan?''' of ''Het is beren avond in de bar heb je zin om een kijkje te nemen?'' maar de laaste tijd krijg ik geen enkel telefoontjes daarvan (ook niet om samen naar een festival te gaan Stedelijk Leven). Ik krijg nog wel sms'jes of ik in een club wil, maar veder krijg ik geen andere sms'jes of andere telefoontjes van andere sims (ook niet om te kletsen).Het is niet wat de gameplay beïnvloed. Maar het is toch iets wat in het pakketen hoorde en ik wel leuk vond. Ik weet niet of dit een bug is of dat iedereen dit heeft. Ik heb wel CC maar dat is maar een haarstijl en een mod, maar ik had dit probleem ook voor dat ik CC in mijn game had dus daar ligt het niet aan. Ik heb me game al gerepareerd maar niks helpt.

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Probeer je spel eens in Origin te repareren.

    En een topic met de titel "Help" wordt gesloten.
    Het is de bedoeling dat je een korte omschrijving van je probleem in je titel zet.

    Some angels choose fur instead of wings
Deze discussie is gesloten.
Return to top