Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

vraag over nachtlampje

SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
oktober 2020 aangepast in De Sims 4
Ik gebruik sinds enige tijd voor de simkinderen het nachtlampje en dat werkt fantastisch tegen de nachtmerries. Nu heb ik één vervelend dingetje... om de zoveel tijd verdwijnt het lampje óf in iemand's inventory, óf het wordt door een volwassene in de speelgoedbox gestopt. Als ik het dan weer terug wil zetten waar het stond, werkt het niet meer en moet ik dus een nieuwe kopen.

Nu vraag ik me af: bug of feature?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Geen idee, ik heb die nog nooit gebruikt. :confused:

    Some angels choose fur instead of wings
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Als dat het kleine uiltje is, dat wordt ook als speelgoed gezien. Dus klopt het inderdaad dat het in iemands inventaris verdwijnt of dat het wordt opgeruimd.
    Tegen nachtmerries bij peuters helpt het voorlezen voor het slapengaan of het instoppen. Ook zo snel mogelijk het denken naar niveau 3 krijgen helpt ertegen.

    En als een van mijn peuters toch een nachtmerrie heeft, hoop ik het snel genoeg door te hebben zodat ik het wakker maken kan wegklikken. Als hun energie hoog genoeg is, gaan ze verder met een van de vaardigheden. En zo niet terug in bed met dutjes totdat ze weer kunnen slapen.
  • KiMulderKiMulder Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Wat Elize zegt werkt erg goed. Anders zou je ook nog kunnen proberen om een nachtlampje te kopen dat tegen de muur wordt gevestigd. dit helpt bij mij ook tegen nachtmerries.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top