Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

SimsExpressie

1234568»

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik kan nog steeds niet geloven wat ik lees.

    Hoe, wat, waarom, vanalles schiet er door mijn gedachten.

    Ik hoop dat je nog wel contact houdt via deze site? :cry:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2018 aangepast
    Deborah schreef: »
    Ik kan nog steeds niet geloven wat ik lees.

    Hehe, eindelijk kom je even langs je :)
    Ik had al veel eerder een reactie van je verwacht dus ik vind het fijn dat je wat van je laat horen.
    Is dit de reden dat je niet eerder reageerde (je ongeloof)?

    Het hoe, wat waarom: Ik heb jaren bijna non-stop aan mijn site gewerkt. Alles week er zowat voor en ik was volledig verweven met SimsExpressie. Ik heb mijn aandacht en tijd nodig. Mijn privé leven loopt niet echt op rolletjes. Daar heb ik nooit over gepraat hier op het forum, en dan zal ik ook nooit doen, maar dat neemt niet weg dat ik dat nu eindelijk eens moet aanpakken. Met dezelfde passie, energie en aandacht als dat ik al die jaren in SimsExpressie heb gestoken.

    Ik merk ook dat ik niet meer voor de 3000ste keer hetzelfde kan uitleggen hier op het forum. Dat kost me veel energie: steeds met dezelfde detail weer hetzelfde uitleggen, hetzelfde waar ik bovendien handleidingen over heb geschreven. Het is nooit genoeg, dezelfde vragen blijven maar komen. De frustraties die ik inmiddels hierbij heb opgebouwd zijn enorm. Dat wil ik eigenlijk ook gewoon niet meer. Het is klaar, ik heb genoeg gehad.

    Waarom ik volledig stop is omdat ik niet een beetje aan SimsExpressie kan werken omdat steeds als ik aan mijn site werk, ik er volledig in opga en alles hiervoor wijkt. Zelfde als ik spelers hier help op het forum. Dan vind ik het toch vervelend voor ze dat ze niet meer kunnen spelen door een één of andere game probleem of technisch probleem met hun computer. En dan help ik ze maar weer. Hierbij denk ik teveel aan de ander en te weinig aan mezelf en mijn grenzen. Ook dat vind ik genoeg geweest.

    Ik liep al een tijdje rond met het idee om te stoppen en een paar weken geleden heb ik radicaal die knoop doorgehakt. Omdat ik nog steeds erg gehecht ben aan mijn sites laat ik ze wel online: ik zal alleen geen nieuwe content meer plaatsen. Wat het nu is, dat is het en dat blijft het. Gidsen maken is veel werk, evenals mijn websites geüpdate houden. Dat laatste lijkt misschien een peulenschil maar dit kost me bijna net zoveel tijd als gidsen maken. Ik heb hierbij ook altijd het gevoel dat ik achter de feiten aanloop en in zekere zin doe je dat ook als je content verzorgt voor een website. EA releast een feit en daarna ga ik aan de slag met een tijdsdruk om iets te maken over dat feit. Want je kan ook niet weken over een gids doen van een net uitgekomen pakket. Dus ik voel altijd een bepaalde mate van haast en gespannenheid als ik gidsen aan het maken ben. Tel dit op bij het feit dat ik me sowieso al moeilijk kan ontspannen (niet gerelateerd aan De Sims, community of mijn sites) en ben vrijwel constant in een staat van gespannenheid. Ook dat wil ik niet meer. Ik wil meer dingen opzoeken (en ik ben hier al mee begonnen), zoals yoga en pilates, waarbij er onder meer getraind wordt op een gezonde balans tussen inspanning en ontspanning. Daarbij heb ik ook zoveel andere plannen en ideeën die ik wil onderzoeken of ik er iets mee wil, en dan uitvoeren, en al jaren op de plank liggen.

    Alles bij elkaar genomen, na 8 jaar is het mooi geweest zo.
    Ik wil mijn leven niet meer uitstellen, want in zekere zin heb ik dat gedaan.
    En ik heb mijn energie nodig. <3
  • Opties
    tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    hoi SimLibby ik zit niet veel op deze site maar heb al jaren erg veel bewondering voor jou gehad hoe jij dat allemaal bolwerkt,ik begrijp waarom je stopt het moet een gigantisch werk zijn geweest,ik wens je geluk en geniet van het leven.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Hoi @tessahond

    Dank je wel. Jij ook veel geluk en plezier toegewenst. <3
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimLibby,

    Het is niet dat ik niet snap waarom je stopt met het bijwerken van de website.
    Maar ik zou graag willen dat je gewoon op deze site blijft.
    Ik bedoel, je hebt zo'n invloed gehad op veel van ons, in ieder geval op mij.
    En dan niet vanwege de Sims, maar gewoon, in "The real world".
    Door jouw topic ben ik uiteindelijk toch gestopt met roken. Jouw topic was mijn stok achter de deur. Ik denk niet dat ik het anders had gekund. En je verhalen van de kat. Je ging met een meisje heen en kwam met een jongetje terug.
    Je vond het maar niets dat ik je bij EA wilde aanmelden...
    Je hoort er gewoon zo bij....
    Je laat een geweldige legacy na met alle informatie die je hebt vergaard.
    Maar ook een gigantisch gat....

    Daarom hoop ik ook dat je in ieder geval af en toe in The Real World komt neuzen.

    Heel veel plezier met Pilates, Yoga of wat het ook gaat worden.
    Lezend wat je allemaal schrijft zou ik een cursus time management er aan toevoegen.

    En verder, ik kan ook niet meer de fut opbrengen om steeds alles uit te leggen.
    Dat doe ik dus ook niet, ik zoek de info op op jouw site (of die van Nefje of van iemand anders ) en plak de link als antwoord, met een korte uitleg waar ze de oplossing kunnen vinden. En that's it. Vaak staat de vraag namelijk onder (of boven) een topic met daarin de oplossing.

    En verder.....
    Ik heb er drie dagen over gedaan om mezelf ertoe te kunnen bewegen te reageren.
    Zo van, als ik net doe alsof het er niet staat, dan is het er niet....
    Dit was absoluut het laatste wat ik had verwacht.
    Ondanks dat ik je in Real Life nooit heb gezien, ben je me dierbaar geworden.

    Mocht je toch besluiten om dit forum vaarwel te zeggen, je hebt mijn email adres.
    En je bent altijd welkom hier. ;)

    Liefs, Deborah.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Hoi @Deborah,

    Super cool dat mijn 'stoppen met roken-topic' je zoveel heeft gegeven. That made my day, toen ik dit las. Nu wil ik vooral niet dat je je eigen motivatie en kunnen hierin onderschat. Je hebt het toch mooi geflikt. Wij (de mensen die gepost hebben in dat topic) konden je achter de schermen steunen, maar jij hebt het gedaan. Vergeet dat niet.

    Ik, op mijn beurt, moet eens ophouden te vergeten dat ik soms toch een grotere positieve invloed op mensen heb dan ik me realiseer. Soms lijkt het alsof ik het allemaal voor niets doe en dan schrijft iemand (jij) me zo'n mooie liefdevolle brief. Dank je wel. <3

    Ik vind het heel fijn dat je toch gereageerd hebt want ik heb dagen zitten nadenken over waarom je dat niet deed. Ik begrijp dat mijn mededeling je rauw op je dak is komen te vallen. Als ik me dat had gerealiseerd, had ik je waarschijnlijk even een PM gestuurd. Wij mensen zijn "slechte" struisvogels, want tja we zijn mensen ;), dus fijn dat je je kop weer boven het zand hebt, want dit gebeurt toch echt, en nog even langs komt wippen. Je bent me ook dierbaar geworden. Door de jaren heen ben ik je erg gaan waarderen (als het alleen om jou ging was ik gebleven). We zijn de dinosaurussen van de hoogtijdagen van dit forum en "onze" oude tribe: kinderen krijgen, naar het buitenland voor een studie, afstuderen, een baan vinden, liefdes ontmoeten en nog veel meer is allemaal langskomen in TRW en van "onze" tribe. Cool, cool, cool om zo zijdelings betrokken te worden bij het leven van andere forummers.

    Ik heb inderdaad je email, als het goed is heb je ook de mijne, en kan soms best nog iets van me laten horen in TRW. Verwacht alleen niet iedere week iets van me. Ik merk dat nu ik even weg ben van dit forum en geen vragen meer beantwoord - ik kan namelijk niet alleen niet meer de fut opbrengen, ik kan het ook niet meer lezen/zien - mijn energie weer begint aan te sterken en dat ik hier van opknap. Al die dingen die ik al jaren moet van mezelf wil ik nu (zoals yoga en pilates). Het scheelt zo enorm om iets te doen vanuit een gevoel van willen in plaats van een gevoel van moeten. Qua time-management, daar zou ik zelf vast wel een boek over kunnen schrijven. So I got that covered. :) Bovendien, ik houd uren over nu ik geen nieuwe content meer voor mijn site verzorg en gestopt ben vragen te beantwoorden hier op het forum.

    Als ik praat tegen Sammy, praat ik nog steeds tegen d'r alsof ze een meisje is. Zo suf, ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ze een mannetje is. Al herinner ik me dit wel altijd als ik tegen mensen praat over Sammy. Het is zo fijn om het over "mijn kat" te hebben ipv poes. Ik vraag me steeds af wanneer dat is gebeurt: op welke leeftijd ging poes iets anders betekenen dan een echte poes :p. En welke idioot is ermee begonnen om dat woord een dubbele betekenis te geven?

    Mijn legacy blijft gewoon online op mijn websites. Dat gat, dat kan ik helaas niet voor je opvullen. Weet dat ik jaren met veel plezier en toewijding een actief lid van dit forum ben geweest en webmaster. Laat ik er nog even een tegeltjeswijsheid tegenaan gooien: het enige onveranderlijke is de veranderlijkheid zelf en dit is gewoon iets dat ik "moet" doen.

    Liefs,
    Libby
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    Een legende gaat ons verlaten! Libby, je hebt in de tijd dat ik nog actief was hier, een onuitwisbare indruk op me gemaakt. In positieve zin! Ik ga je missen. Ik wens je voor de toekomst heel veel liefde en geluk. Groetjes, Hilco
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @winterbaron

    He Hilco, ik voel me vereerd dat je voor mij even langs komt, na al die jaren :). Bedankt voor je supermooie woorden. Ik waardeer jou ook enorm en wens je ook veel liefde en licht toe. <3
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    :kissing:
    Je was er weer even. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Grrrr,..... Nu heb ik ff een baal momentje.

    Het sterrendom gaat namelijk niet over rozen....
    Je kan een "influencer" worden, en ik snap er niet zo veel van.
    Dus ben ik op zoek naar een handleiding....
    En normaal had het op je site gestaan.....

    Oke, ik ga verder zoeken. ......

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2019 aangepast
    Tja, het is zoals het is. :'( Kijk anders even op de site van Simmie. Zij heeft een handleiding over 'Word beroemd' en daar zag ik ook info instaan over de carrière ​Stijlinfluencer.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Welke site is dat?
    Ik heb er al 3 besnuffeld.... ik heb nu wel iets gevonden, maar ben er nog niet van overtuigd dat ik het goeie heb......

    Plus, mijn sim is wereldberoemd, en krijgt allerlei aanbiedingen....
    Nou schrijft ze ook boeken (die ambitie heeft ze) dus toen er een aanbieding kwam om redacteur te worden, dacht ik 2 vliegen in 1 klap te slaan.... jammer... haar carrière als filmster is over..... :( Dát stond er niet bij....
    Dus nou ga ik die eerst maar eens maximaliseren en dan toch maar weer acteren.
    Want das wel grappig (als je mee naar het werk gaat tenminste).

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2019 aangepast
    MoonshineSim. Dacht dat je wel wist dat die site van Simmie is. :) Wat je schrijft over het pakket zegt me helemaal niets. Op mijn eigen verzoek is SimsExpressie van de EA fansite lijst afgehaald toen ik stopte dus ik heb dit pakket niet. :o En anders zou ik even op SimsVIP kijken maar dat is Engelstalig.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimsExpressieSimsExpressie Berichten: 73 Denderende Dreumes
    ​Websites binnenkort OFFLINE

    Hoi Simmers,

    Ik heb besloten mijn websites SimsExpressie, De Sims Middeleeuwen Gids en SimsExpressie CAW Resources OFFLINE te halen. Ook al heb ik al twee jaar geen nieuwe content meer geplaatst, ik merk dat zolang mijn websites online zijn, ik mijn websites met me mee blijf dragen. Ik zit vol met mijn websites. Ieder woord en iedere zin op mijn websites, komt van mijn hand, en de inhoud van mijn websites zit min of meer ook nog steeds in mijn hoofd. Twee jaar geleden toen ik stopte met het plaatsen van nieuwe content was ik er nog niet klaar voor om het los te laten. Dat ben ik nu wel. Ruimte maken voor iets nieuws.

    Ik trek de stekker eruit op maandag 24 augustus 2020.

    Mijn CAW Resources kunnen wel gedownload blijven worden na die datum alleen dus niet meer vanaf mijn website maar rechtstreeks vanuit mijn Box account: SimsExpressie CAW Resources.

    Dit bericht heb ik ook op SimsExpressie geplaatst: zie desgewenst ook dit bericht.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @SimsExpressie en natuurlijk vooral Libby.
    Ik heb anderen altijd met veel plezier naar de informatie op jouw website verwezen maar begrijp als geen ander dat het bijhouden van een of meerdere websites ongelooflijk veel werk met zich meebrengt. Heel veel succes met je nieuwe plannen en de nieuwe weg die je inslaat. Hopelijk kom ik je nog wel ergens online tegen.
    Nogmaals veel dank dat je zoveel tijd en energie hebt willen steken in het (op weg) helpen van andere Simmers.
    Het ga je goed!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    :cry:

    Ik snap heel goed wat je bedoelt en waarom het nodig is, maar ik vind het heel spijtig.
    Je sites zijn een bron met informatie, ook al zijn ze niet meer up to date.
    Ik heb altijd veel mensen naar je sites kunnen verwijzen.

    Het is een aderlating voor de Sim Community, maar gelukkig kunnen we altijd contact houden. ;)

    Dank je wel voor al die jaren. <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Dank jullie wel @trismagistos en @Deborah. <3

    @Deborah, als je de komende dagen ziet dat ik oude topics/sticky's aan het bumpen ben (mijn topics), dan is dat omdat ik die aan het bijwerken ben en links naar mijn websites aan het verwijderen ben zodat spelers niet worden doorgelinkt naar een website die niet meer bestaat.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2020 aangepast
    Net zoals vorige keer begrijp ik je keuze, maar vind ik het toch heel jammer. :| Ik gebruikte je website af en toe nog, onlangs zocht ik iets op over de alchemie-vaardigheid en kwam ik bij SimsExpressie uit. Maar als je weet dat het voor jezelf het beste is, dan moet je dat natuurlijk doen. :)

    Je weet dat je websites in het internetarchief steken toch, en dus nooit echt "weg" zijn? Daar ga ik na 24 augustus stiekem nog dingen opzoeken, moest het nodig zijn. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Puncky99Puncky99 Berichten: 42 Pruttelende Peuter
    @Simsexpressie Hi Libby, het blijkt wel weer dat ik hier veel te weinig kom, want ik heb je bericht van 1 augustus volledig gemist. :#
    Gelukkig maakte Jaro mij erop attent zodat ik toch nog even kan reageren. Ik zal al je info missen, want ook ik zocht op Simsexpressie wel informatie terug die ik nergens anders kon vinden. Ik begrijp de keuze dat je, om echt afstand te nemen, je sites offline moet halen maar tegelijk gaat het me aan m'n hart omdat je er zo ontzettend veel tijd en aandacht hebt besteed. Het is gewoon erg jammer dat dit nu verloren gaat, maar het is goed dat je je hart volgt en doet wat het beste voor jou is.
    Ik wil je hierbij bedanken voor de steun die je me bij de start van MoonshineSim hebt gegeven, je verwijzingen naar mijn site en natuurlijk voor de jarenlange uiterst correcte en duidelijke informatie over de Sims.
    Uit het oog is niet uit het hart! Het ga je goed. Liefs <3
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top