Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims Middeleeuwen Gids

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in Fansites
Hoi Simmers,

Ik had zin om nog een website te maken en dat heb ik gedaan.

De Sims Middeleeuwen Gids => offline per 24-08-2020 / zie de updates.
Dit is een website over het aparte spel De Sims Middeleeuwen en de bijbehorende uitbreiding Piraten en Adel.

Via de site map vind je een snel overzicht van wat er allemaal op mijn site staat.


BELANGRIJKE UPDATES

11 augustus 2020
Ik heb besloten mijn websites SimsExpressie, De Sims Middeleeuwen Gids en SimsExpressie CAW Resources OFFLINE te halen per maandag 24 augustus 2020 (zie desgewenst ook deze mededeling). Mijn CAW Resources kunnen wel gedownload blijven worden na die datum alleen dus niet meer vanaf mijn website maar rechtstreeks vanuit mijn Box account: SimsExpressie CAW Resources.

6 juni 2018
Met veel plezier en toewijding heb ik de afgelopen jaren aan mijn websites gewerkt. Evengoed heb ik besloten dat het tijd is om te stoppen. Mijn drie websites blijven wel up and running, oftewel beschikbaar voor bezoekers. Vanaf heden voeg ik alleen geen nieuwe content meer toe aan mijn website(s): ik zal geen handleidingen meer maken of op een andere manier met mijn websites bezig zijn. Mijn volledige bericht rond deze beslissing vind je op de thuispagina van SimsExpressie en op dit forum in dit bericht.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    maart 2013 aangepast
    Wow, leuk. :D Ziet er net als je andere site fantastisch uit. :P
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    maart 2013 aangepast
    Jeetje, wat een informatie weer!
    Je moet er de tijd maar voor hebben...!
    Maar wederom weer een enorm handige website.
    Complimenten! :-)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    maart 2013 aangepast
    Wat een ontzettend leuk idee!


    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    Bedankt voor jullie leuke reacties.

    Ik heb niet stil gezeten dus hier volgt een kleine update.

    Het onderdeel Koninkrijk heeft twee nieuwe onderdelen gekregen:

    Aspecten
    Introductie: De aspecten welzijn, veiligheid, cultuur en kennis geven informatie over het met met je koninkrijk gesteld is. Hier volgt een uitleg hoe dat nu precies werkt met het vergoten van de capaciteit van de aspecten en het opvullen van deze capaciteit.

    Gebouwen en locaties
    Introductie: Het plaatsen van gebouwen zorgt ervoor dat de capaciteit van aspecten wordt vergroot die vervolgens opgevuld kan worden door het spelen van queesten. Ook worden de helden ontgrendelt door het plaatsen van gebouwen. En hier worden ook de locaties beschreven waar je helden naar toe kunnen tijdens het spelen.

    Het onderdeel allianties en bondgenoten heb ik anders ingedeeld.
    Update 21-6-2014: hier is de volgende informatie te vinden: Allianties sluiten, Handelsinformatie en voordelen, Import en export: wat verhandel je, hoe kom je eraan en wat kan je ermee, Patrouilleren en bevelschriften indienen.

    De meeste helden (arts, bard, ****, jacobaanse priester, vorst, smid en tovenaar) zijn nu af: Helden.

    Voor een up to date overzicht kan je altijd kijken bij de site map.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    SimLibby schreef:
    De meeste helden (arts, bard, ****, jacobaanse priester, vorst, smid en tovenaar) zijn nu af: Helden.
    Al de helden zijn inmiddels af: Helden

    - Arts
    - Bard
    - ****
    - Jacobaanse priester
    - Peteraanse priester
    - Ridder
    - Smid
    - Spion
    - Tovenaar
    - Vorst

    Alles over hun voordelen per niveau, verantwoordelijkheden, specifieke activiteiten, overzichten (indien van toepassing) van elixers, uitrusting, etc., dagelijkse loon, en meer!

    Voor een up to date overzicht kan je altijd kijken bij de site map van De Sims Middeleeuwen Gids.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    Ik heb een gids met afbeeldingen van de voorwerpen geplaatst.

    Gids voorwerpen

    - Huiselijk
    - Tafels en aanrechten
    - Comfort
    - Verlichting
    - Decoratie
    - Opbergruimte
    - Structuur
    - Piraten en Adel

    Voor een up to date overzicht kan je altijd kijken bij de site map van De Sims Middeleeuwen Gids.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2013 aangepast
    Ik vind het helemaal top!


    En ik bewonder je geduld en doorzettingsvermogen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2013 aangepast
    Thanks. Ik bewonder bij jou soms dat je heel kort en krachtig kan zeggen wat ik ook wil zeggen maar waar ik een half A4'tje voor nodig heb en dan maar niet reageer. Dat is leerzaam voor me.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    Het begon weer te kriebelen om te spelen in de Middeleeuwen en na twee weken spelen ben ik van het spelen overgestapt naar het maken van onderstaande handleidingen.

    Willekeurige kansen en gebeurtenissen voor helden
    Er zijn gelegenheden waarbij helden willekeurige kansen of gebeurtenissen krijgen. Hierbij krijgt de speler twee keuzes met verschillende uitkomsten. Zo kan de held voorwerpen, boeken, geld, ervaringspunten, respect, gemoedstoestanden (positief en negatief), geld of verwondingen krijgen. Ik heb mijn helden tientallen keren laten wandelen in het bos, slapen, schouwen, het dorp laten bezoeken en met het schip laten weggaan. Wat er tijdens die uitstapjes is gebeurt, staat in deze handleiding.
    Update 21-6-2014: handleiding hernoemd in Kansen voor helden

    Import en export: wat verhandel je, hoe kom je eraan en wat kan je ermee
    Je kan van alles verhandelen met de **** maar wat verhandel je nu precies, wat krijg je ervoor terug en wat kan je ermee. Hier volgt een overzicht. Eerst volgen afbeeldingen van de voorwerpen die de **** moet ruilen om ergens aan te komen en de voorwerpen die de **** krijgt na het handel drijven. Daarna volgt een toelichting bij al deze voorwerpen: welke held aan welk voorwerp kan komen en hoe, en wat welke held met welk voorwerp kan doen.
    Update 21-6-2014: handleiding samengevoegd en is nu te vinden onder Allianties en bondgenoten.

    Ik ben nog niet helemaal tevreden over de namen van deze handleidingen dus misschien verander ik dat nog (als ik iets treffenders kan bedenken) maar de handleidingen zijn klaar en goed --> zie bovenstaande updates.

    Je kan altijd bij de site map kijken voor een geüpdate overzicht van wat je in De Sims Middeleeuwen Gids kan verwachten.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    Ik heb de afgelopen weken mijn website over De Sims Middeleeuwen en de bijbehorende uitbreiding Piraten en Adel onder handen genomen met kleine en grote wijzigingen. Zo heb ik een andere lay-out ingesteld, een lay-out die erg lijkt op de lay-out van SimsExpressie: een soort herkenbare huisstijl. Al heeft De Sims Middeleeuwen wel zijn eigen hoofdkleuren: oranje en groen.

    Een kleine greep uit wat er allemaal veranderd is: verbeterde handleidingen, nieuwe handleidingen, samengevoegde handleidingen, etc. Wil je weten wat ik allemaal heb gedaan, dan kan je dat lezen in dit bericht:
    De verbeterde De Sims Middeleeuwen Gids

    Als je iets niet meer kan vinden op zijn oude vertrouwde plek: op de thuispagina staat een site map.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ​Websites binnenkort OFFLINE

    Hoi Simmers,

    Ik heb besloten mijn websites SimsExpressie, De Sims Middeleeuwen Gids en SimsExpressie CAW Resources OFFLINE te halen per maandag 24 augustus 2020. Zie desgewenst ook dit bericht op het forum. Mijn CAW Resources kunnen wel gedownload blijven worden na die datum alleen dus niet meer vanaf mijn website maar rechtstreeks vanuit mijn Box account: SimsExpressie CAW Resources.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top