Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

niet meer dan 1 raam of deur per muursegment

irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
Daar zijn we weer hoor :) Ik wil in mijn gebouw wat ramen plaatsen, maar krijg de melding dat ik maar 1 raam of deur per muursegment mag? Ik kan dan op sommige plekken wel weer random een raam plaatsen, maar sommige ramen kunnen dan ook weer niet. Het komt er in ieder geval op neer dat ik per kant van het huis maar 1 raam of deur kan plaatsen en dat die maar op een paar plekken kan, anders krijg ik dus die melding. Iemand een idee wat dit nu weer kan zijn?

(ik gebruik geen aangepaste content of mods ofzo)

Reacties

  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    juli 2020 aangepast
    Je muur is dan gewoon te smal voor meerdere ramen en/of deuren. Hou er ook rekening mee dat sommige deuren en ramen 2 of 3 panelen in beslag nemen. Verder kun je ook niet twee ramen boven elkaar plaatsen op eenzelfde verdieping.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je kunt altijd kijken of je het met bb.moveobjects on wel kan doen. :smile:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    sandralafebre schreef: »
    Je muur is dan gewoon te smal voor meerdere ramen en/of deuren. Hou er ook rekening mee dat sommige deuren en ramen 2 of 3 panelen in beslag nemen. Verder kun je ook niet twee ramen boven elkaar plaatsen op eenzelfde verdieping.

    De muur is echt heel breed. Als ik een raam van 2 panelen aan de ene kant van de muur plaats kan ik zelfs als er 5 panelen tussen zitten nog geen raam plaatsen
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Deborah schreef: »
    Je kunt altijd kijken of je het met bb.moveobjects on wel kan doen. :smile:

    Dit kan ik wel proberen. Kan dat niet zorgen voor meer bugs in het spel?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    irishier schreef: »
    Deborah schreef: »
    Je kunt altijd kijken of je het met bb.moveobjects on wel kan doen. :smile:

    Dit kan ik wel proberen. Kan dat niet zorgen voor meer bugs in het spel?

    Men zegt dat het dat wel kan veroorzaken, maar ik speel al vanaf The Sims, en heb er nog nooit een probleem mee gehad.
    Ik heb een paar CC in mijn spel, maar geen mods.
    En meestal schakel ik het ook uit, als ik klaar ben met waarvoor ik het heb aangezet.
    Ik gebruik sowieso veel cheats, vooral om vaardigheden te verkrijgen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    juli 2020 aangepast
    @irishier en @Deborah Ik denk dat wat er wordt bedoeld dat je maximaal een bouwonderdeel per muursegment mag plaatsen. Dat betekent dus dat je geen raam boven een deur kan plaatsen of twee deuren of ramen boven elkaar bij de hogere en allerhoogste muren. De bb.moveobjects cheat werkt in dat geval meestal wel maar, ook niet bij alle ramen en/of deuren.
    Met de nieuwe indeling kan je gelukkig wel wat meer smokkelen als je de alt toets ingedrukt houdt bij het plaatsen van deuren of ramen.
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    irishier schreef: »
    sandralafebre schreef: »
    Je muur is dan gewoon te smal voor meerdere ramen en/of deuren. Hou er ook rekening mee dat sommige deuren en ramen 2 of 3 panelen in beslag nemen. Verder kun je ook niet twee ramen boven elkaar plaatsen op eenzelfde verdieping.

    De muur is echt heel breed. Als ik een raam van 2 panelen aan de ene kant van de muur plaats kan ik zelfs als er 5 panelen tussen zitten nog geen raam plaatsen

    Tja dát is idd erg vreemd. Hou ook wel in de gaten dat je ramen van grotere muur-hoogte niet kunt plaatsen in lagere muren (er zijn 3 verschillende hoogtes hè).
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Kun je eventueel een screenshot hier plaatsen? Of anders het bouwsel delen met de galerie en dan hier vertellen welke naam het gebouw heeft en je naam waarmee je het gedeeld hebt? Dan kunnen we het beslist oplossen!
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Bedankt voor de tips. Ik wilde net een screenshot gaan maken met precies hetzelfde gebouw en dezelfde ramen, maar nu doet hij het opeens weer... Geen idee waarom het nu wel lukt, ik heb niks verwijderd. In ieder geval kan ik weer verder met bouwen o:) Bedankt voor de hulp!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top