Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuw ideeën; een optelsom van mijn persoonlijke ideeën, wat vinden jullie?

mdiamondflymdiamondfly Berichten: 2 Brabbelende Baby
mei 2020 aangepast in Ideeën & Feedback
Hi, ik speel de sims al vanaf het begin dat het uit kwam en ik kan je vertellen dat ik heel wat ideetjes heb opgedaan in al die jaren.
elke sims game is anders en dat juist uniek maar soms mis je een aantal basis dingetjes die het net af maken.

houdt u vast.. want het is een enorme lijst, maar gemaakt met een hoop sims-liefde!

* De categorie baby uitgebreider maken zoals; Een verschoontafel, kinderwagen, een speelbox en wat ook tof zou zijn is een carrière locatie voor de kinderopvang. maar een uitgebreide baby pakket zou erg welkom zijn zodat ze niet alleen maar in de wieg liggen en dat een echte kinderkamer meer zijn waarde krijgt. aangezien er fietsen zijn gelanceerd zou het leuk zijn als je met je kleine spruit kan fietsen.. ook goed voor de conditie trouwens.

* Trouwen.... ouders om hun zegen vragen als het om trouwen gaat! Hoe leuk is het om het trouwen in de sims iets uitgebreider te maken door middel van kleine aanpassingen? Nu trouwen mijn sims even tussendoor of maak ik er een klein evenement van maar altijd is het zo goed als het zelfde. Hoe leuk zou het zijn als je echt in een kerkje kunt trouwen waar een ambtenaar je sims trouwt en vervolgens naar een feest locatie stuurt waar je zelf voor gekozen hebt in je menu bij de evenementen. Bijvoorbeeld; Evenementen menu -> bruiloft -> klein menu'tje waar je kunt kiezen tussen een locatie Strand, kerk, park of thuis. Vervolgens kies je een thema: Halloween, herfst, zomers, winter, zwart/wit, alledaags.. zo komen alle genodigde in een passende outfit en word de locatie ook versiert met behoorde accessoires. Aangekomen bij een van jouw gekozen locaties krijg je een ambtenaar die staat te wachten bij de trouwboog, een mooi versierde locatie waar je gasten al zitten te wachten tot het moment daar is!
een uniek feestje, en elke keer weer anders. Via de telefoon kunnen je sims op Honeymoon gaan en krijgen ze hier extra beloningen voor als ze dit doen zoals een bubbelbad om thuis te kunnen na genieten. kortom; thema's en echte trouwlocaties!

* Wenteltrappen, mooie grote villa's met een unieke gebogen trap.. een hele nieuwe uiterlijk en het staat super chique.
Een wentel trap die je zelf zo kan buigen hoe ver je zou willen.

* Vijvers... Je eigen vijver creëren net zoals we al doen met de zwembaden. Visjes toevoegen en verzorgen want anders gaan ze dood natuurlijk. Hoe leuk zou het zijn al je een verschrikker kan neer zetten om vogels uit je vijver te houden of zijn het toch de katten die alle visjes wekelijks een bezoekje brengen? Voeg een waterval toe of een eco filter zodat je vijver schoner word, lampjes en zwembaar... maar pas op! Als je sims in een vieze vijver zwemmen zullen ze er niet bepaald schoon uitkomen!

* Een echte vakantie gevoel had ik bij de sims 2 en 3. Het reizen en een accommodatie, een hotel of toch een tent op een camping, snowboarden in de ijskoude bergen of een subtropisch all-in hotel aan het water. Ik mis het echt. acctiviteiten die je sims dichter tot elkaar brengt of zelfs een vakantie liefje?

* Sulani.. Prachtig maar eentonig. ik mis de jaargetijden daar wel, Begrijpelijk dat er in een warm land niet tot nauwelijk sneeuw valt maar hoe leuk is het als er wel eens een tropische storm door Sulani woeit... Wat zou dat opleveren allemaal? Nieuwe uitdagingen, stranden schoonmaken, je huis opknappen want misschien is het dak wel weggewaaid of is het zelfs zo erg dat je de verzekering moet inschakelen voor een fikse vergoeding.
*
* in andere werelden zou het leuk zijn als het seizoen een grotere rol zou spelen. een sneeuwstorm en je sims kunnen het huis niet meer uit als ze tenminste een weg vrij maken. De scholen vinden het onverantwoord om open te gaan en je sims kunnen thuis gaan werken.. Hopelijk kunnen je sims een dagje of 2 zich in huis goed vermaken. Zomers na een pittige hittegolf geldt dit het zelfde en kunnen schoolkinderen en het werk vroegtijdig gestopt worden.. Hoe fijn om naar verkoeling te zoeken na zo'n dag school of werk.

* Tuinieren.. Ik hou er van, maar de bloemetjes in bouwen en die te vinden zijn in zaadpakketten zijn zo eentonig.
Ik mis de wedstrijden die je in de vorige pack kon houden wie het mooiste tuintje had, de weelderige bloemen, hoog of klein.. Rozen die ook echt als rozen eruit zagen en nieuwe bloempotten. tuin-chaos.. in alle kleuren.

* Tieners... Laat ze weglopen, hun vriendjes of vriendinnetjes voorstellen aan hun ouders en een tienerzwangerschap, tja.. Daar zit toch elke simmer al jaren op te wachten?

*Foster family voor mens en dier!! Inmiddels ben ik er achter gekomen dat er een mod in omloop gaat waar de mogelijkheid is om een kind voor een aantal dagen op te vangen in huis totdat het naar zijn of haar forever home gaat. Ik moedig het idee enorm aan om kindjes in huis te nemen om ze voor een aantal dagen iets bij te brengen en vooral om ze lekker in de watten te leggen voordat ze een nieuwe familie krijgen en dat geldt ook voor Honden en katten. Na de foster tijd krijg je zelf een melding dat het tijd is om het foster kind/dier te laten gaan of een keus dat je ze zelf kan adopteren.

* Honden en katten, Een heerlijk pakket maar ik mis enorm de accessoires zoals een buiten hok waar puppy's of kittens van kunnen komen.
de interactie tussen kat en hond mis ik een beetje, ze vinden bij mij elkaar altijd maar super lief.. terwijl ik stiekem hoop dat mijn hond de dondersteen uithangt en even achter de kat aan gaat. Dit moet te trainen zijn, Hond en kat aan elkaar laten wennen mits ze samen zijn opgegroeid natuurlijk.. Maar een beetje meer chaos is altijd leuk!

* Een dating app, je voorkeuren vastleggen met een gare profiel foto. Op echte date's gaan en bij afsluiting kiezen of ze elkaar nogmaals willen zien of niet tot emoties aan toe.

* Game pack- Boerderij leven... Kweek je eigen voedsel, run je eigen paardenmanege of houd een kippenhok waar je elke ochtend verse eieren kan halen of verassen je kippen je met een bijzonder goude ei die heel wat oplevert of mooi staat in je troffeekast. Start een nieuwe carriere als boer of vee arts, als paardentrainer of word je toch liever een wereld beroemde ruiter? ik wacht met smart op een pack zoals deze.. dichter het natuur in, wonen op een heuvel of in een bos. zie je het al voor je? je sims die lekker aan het tuinieren zijn, de kinderen die zich vermaken bij de paarden die je zelf kan houden in je tuin en in de avond eet het gezin van je eigen moestuin. Ik bid voor zo'n gamepack als deze.

Dit is een groot optelsom en erg uitgebreid uitgelegd van dingen die ik zelf persoonlijk zou willen zien, ik hoop dat mede simmers grotedeels met mij eens zijn en dat er in de toekomst mooie pakketten mogen komen die wij als simmers erg waarderen!

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heel veel van je ideeën zitten al in De Sims2/3
    Ik denk niet dat ze ook in De Sims4 komen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    mdiamondflymdiamondfly Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Deborah schreef: »
    Heel veel van je ideeën zitten al in De Sims2/3
    Ik denk niet dat ze ook in De Sims4 komen.

    Lijkt mij dat elk nieuwe sims generatie ook vergelijkbare dingen moeten krijgen, net zoals je zelf zegt sim 2,3 en nu uiteindelijk 4 dat er toch een aantal dingen het zelfde blijven en zou je dat ergens terug moeten zien in het 4e deel

    Hoe dan ook, we moeten afwachten en wie weet zien we een aantal dingen erin terug!
    Bedankt voor je reactie.
  • Opties
    TitatovenaarTitatovenaar Berichten: 2 Brabbelende Baby
    toffe ideeën! nu nog stapelbedden!
  • Opties
    TemperiusTemperius Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik zou graag wel een uitgebreide magisch rijk willen zien, dit gecombineerd met een uitgebreide versie van sims 3 bovennatuurlijke ; dus onbalanste relaties tussen vampieren, weerwolven feeën en tovenaars, meer vaardigheden en wonen in een groter magische wereld.

    Ook zou ik graag uitgebreider sulani willen zien zoals onderwater avonturen net zoals in de sims 3 eiland leven.

    Vakanties mogen inderdaad ook meer meer hebben zoals aziatisch, oosters enzo.

    Oude architectuur is een favoriet iets van me, zoals een expansion bijvoorbeeld met oude grieks/romeinse gebouwen,kleding en kapsels en vaardigheden,of een compleet Aziatisch pakket met architectuur uit het oude japan/China + kapsels en kleding en vaardigheden.

    Meer beroepen waar je met je sim heen kan reizen aan het werk was leuk tis jammer dat er maar 3 beroepen waren waarin je met je sim mee kon reizen.

    Als laatstes graag meer vaardigheden algemeen, fitness zou bijvoorbeeld gesplitst kunnen worden in zwemmen, hardlopen, kracht training en vechtsport.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    juni 2020 aangepast
    Ik zou ook graag nieuwe elementen in bouwen zien om renaissance/barok/romaans te accentueren. Bijvoorbeeld uitstulpingen en muurversieringen.
  • Opties
    LiekeMLiekeM Berichten: 1 Brabbelende Baby
    juli 2020 aangepast
    wat ik zelf mis is een vakantie wereld met hotels en waterglijbanen. en bijvoorbeeld dat je kan kiezen om met je sim naar school kunt gaan of niet.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top