Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Krijgen sims zelf relaties?

Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
Ik heb met een familie een zoon & dochter. Ik kan er natuurlijk maar met 1 verder, met de dochter wil ik. Als ik de zoon dan ook ergens in de wereld plaats, kan hij dan zelf een relatie vinden en bv een kind krijgen etc? Of doen ze dat dan niet uit zichzelf?

Reacties

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Wat ik weet dat is, dat je dan ook met je zoon het spel verder kunt spelen terwijl je dochter op dat moment gewoon haar gang gaat.
  • Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    juni 2020 aangepast
    Ja klopt! Maar in de tijd dat de andere sim z’n gang gaat, vind diegene dan zelf een relatie etc? Of zit die dan gewoon thuis?
    > @sandralafebre zei:
    > Wat ik weet dat is, dat je dan ook met je zoon het spel verder kunt spelen terwijl je dochter op dat moment gewoon haar gang gaat.
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Dat is niet na te gaan, want je kan maar met een van beide ergens anders zijn. Ik denk dat de andere sim dan zijn normale patroon volgt (selfies maken, chatten bijvoorbeeld).
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Volgens mij is er wel een soort spelvoortgang in De Sims 4. Je kunt natuurlijk ook, nadat je de zoon ergens in de wereld hebt geplaatst, vrienden met 'm worden. Zo kun je het helemaal in de gaten houden, wat er in zijn leven gebeurt, door af en toe met 'm af te spreken. Het zijn per slot van rekening broer en zus. <3
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top