Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan je die rot telefoon ook uitzetten?

DyionDyion Berichten: 130 Pruttelende Peuter
Ik heb de telefoons altijd op trillen, maar ik vind het zo vreselijk irritant dat hij continu afgaat. Kan je hem ook helemaal uitzetten of het bellen uit kunnen zetten?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik reageer er bijna nooit op, mijn sim slaapt er door heen, en uiteindelijk bellen ze niet vaak meer. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • DyionDyion Berichten: 130 Pruttelende Peuter
    Deborah schreef: »
    Ik reageer er bijna nooit op, mijn sim slaapt er door heen, en uiteindelijk bellen ze niet vaak meer. ;)

    Ik ook niet,, maar ze blijven maar bellen. Zwaar irritant
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik word echt knettergek van die telefoon (ook geen fan van dat welkomstcomité trouwens). Zelfs als mijn Sims nauwelijks iemand kennen gaat dat kreng om de 10 minuten. Of ik krijg nutteloze sms'jes: "Oh je bent vrienden geworden, die Sim is cool" (of iets van die strekking). Who cares! Zelfs als ik het geluid uitzet, zie ik nog dat dat ding afgaat. Iets anders wat ik irritant vind is: ik speel vaak op dubbele snelheid omdat ik dingen aan het testen/uitzoeken ben en ik hierbij vaak lang (simweken) moet wachten. Steeds als de telefoon gaat, wordt de snelheid teruggezet naar normaal. Dus als ik even wat ga doen thuis (R.L) zodat de tijd lekker doorgaat, staat het weer op normale snelheid als ik achter de PC gaat zitten en is er nog geen simdag voorbij.

    Zo dat was lekker, mijn klaagzang ... ;)
  • KeesMonsMonedulaKeesMonsMonedula Berichten: 12 Brabbelende Baby
    Het antwoord is dus basically 'nee' :( Helaas, ik wil dat ding ook uit in bepaalde spelsituaties. Maar deze post is dik 3 jaar oud, is er inmiddels een mogelijkheid of mod om die telefoon uit te kunnen zetten?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top