Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat is je favoriete store materiaal?

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
juni 2020 aangepast in De Sims 3
Jason heeft deze functie (polls maken) gisteren toegevoegd en dat wil ik natuurlijk even uittesten. :smiley: Vandaar deze vraag. Hopelijk spelen er nog genoeg mensen De Sims 3. Ik zou het leuk vinden als je je keuze specificeert in een reactie en me laat weten wat je zo leuk vindt en waarom. Oh, deze poll is publiekelijk. Dat wil zeggen dat je kunt zien welke stem je hebt uitgebracht.

Wat is je favoriete store materiaal? 3 stemmen

Premium materiaal
66%
SimLibbysmoesie 2 stemmen
Wereld
0%
Locatie
0%
Set
33%
Deborah 1 vote
Voorwerp
0%
Kapsel
0%
Kledingstuk
0%

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2020 aangepast
    Premium materiaal
    Bijna vergeten zelf te stemmen. En toen ik dat deed realiseerde ik me ineens: wat een rotvraag! :p Er is namelijk zoveel zo leuk. Ik heb heel veel van de store en bijna al het premium materiaal en locaties. Met sommig materiaal moet ik zelfs nog spelen omdat ik dat nog niet zo heel lang heb. Welk premium materiaal ik in ieder geval leuk vind is de Zakelijke Industriële Oven vanwege de mogelijkheden die dat geeft om zelf een restaurant te maken. Er zijn ook zoveel leuke locaties. En werelden. Sunlit Tides en Lucky Palms, geweldig. En laatst heb ik mezelf getrakteerd op Roaring Heights (daar heb ik nog niet mee gespeeld).

    Mocht je trouwens wat SimPunten te besteden hebben, dan raad ik je dit topic aan (scheelt je enorm veel centen):
    https://forums.thesims.com/en_US/discussion/866448/daily-deal-dd-2018-rotation-list-and-sales-help/p1

    Bestudeer het, er staan namelijk veel verwijzingen in naar handige gidsen (bijvoorbeeld over installeren).

    Tips:
    Als je de spoilers op pagina 1 uitklapt, kun je via CTRL + F makkelijk zoeken naar voorwerpen en zo snel zien welke voorwerpen met korting worden verkocht. Zet de taal van de Sims 3 Store op Engels en gebruik de Engelse namen om te zoeken. Dagelijks wordt trouwens een bericht geplaatst in dat topic (in de avond onze tijd) waarin staat wat de huidige deal is en aankomende deals zijn.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2020 aangepast
    Set
    Het is inderdaad een rot vraag.

    Ik heb heel veel uit de store, ik vond de boerderijset heel leuk weet ik nog.
    Maar eigenlijk heb ik De Sims3 niet meer opgestart sinds we Sims4 hebben, misschien toch maar weer eens doen. ;)

    Edit, de laatste keer is in 2015 volgens Origin.
    Ik ben 'm weer aan het downloaden. ;)
    Post edited by Deborah on

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juni 2020 aangepast
    Premium materiaal
    Ik heb op premium materiaal gestemd. Er zijn zoveel voorwerpen die ik zo vaak gebruik dat ik al vergeten was dat ze uit de store komen. :p Het badje voor baby's en peuters, de oven voor taarten, de friteuse... De locaties waarmee ze komen zoals de bakkerij vind ik ook geweldig, en verschillende sets en werelden ook - maar die gebruik in minder. Moeilijke keuze dus. :mrgreen: Voor mij is het minder lang geleden (ik speel niet echt met De Sims 4), hoewel toch ook al sinds vorige zomer door tijdsgebrek (studies + andere games).
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Premium materiaal
    @smoesie en @Deborah, kijk eens even in jullie store-account. :smiley:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Set
    Wat lief! <3

    En wat een grappige items.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Premium materiaal
    Bedankt voor de stoel. :) Als ik TS3 nog eens opstart zal ik hem in mijn huis zetten. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top