Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuwe functie op het forum: Polls!

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Sul Sul Simmers!

Nadat we de poll aan maakten om te stemmen op de naam van onze nieuwe honingbij, kwam ik er met de hulp van @Deborah achter dat eigenlijk niemand de functie heeft om een poll op het forum aan te maken!

Dat hebben we nu even rechtgezet, de optie om een poll aan te maken is nu voor iedereen beschikbaar en in elke categorie! :)

Klik simpelweg op het pijltje naast Nieuwe Discussie om een poll aan te maken:

mma92i2az22w.jpg

In de beschrijving kan je al jouw tekst neerzetten zoals je normaal gesproken doet bij een topic en daaronder vul je de opties in voor de polll waar andere Simmers op kunnen stemmen. De Pollvraag is de titel van jouw topic.

gvh98ld2dv8o.jpg

Heb je dus altijd al willen weten welke kat het meest populair is op het forum, wat de beste kleur is voor jouw keukenkastjes of misschien wil je een nieuwe challenge op het forum beginnen en je wilt andere Simmers de mogelijkheid geven om te stemmen, dit is nu allemaal mogelijk!

Ik ben benieuwd wat voor creative polls hieruit komen!

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Polls worden aangemerkt als Toppen tegen een oranje achtergrond (zie eventueel mijn poll in het TS3 gedeelte). Het woord toppen dekt niet helemaal de lading, toch. :p Misschien kan dat aangepast worden. Op het Engelse forum worden polls gewoon aangeduid met het woord Poll.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top