Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

We hebben een bij geadopteerd! (en het heeft een naam nodig)

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
juni 2020 aangepast in De Sims 4 Uitbreidingen
4537hlejyvrl.png

Met De Sims 4 Eco Leven voelen onze Sims zich sterker dan ooit om een verandering te maken in hun virtuele wereld. Als de levensechte tegenhanger voor onze Sims, hebben wij de mogelijkheid om de echte wereld te beinvloeden! We doen dit stapje voor stapje.

Met dit in ons ahcterhoofd willen we de release van Eco Leven vieren door een honingbij te adopteren! We doen dit namens jullie, onze community op het De Sims forum.
uwb11m5yygy0.png

Deze symbolische adoptie ondersteunt de WWF organisatie met het behoud van de bijen, welke een essentieel onderdeel zijn van ons ecosysteem.

We hebben alleen een klein probleem, onze bij heeft een naam nodig en wat is er betr dan er samen een kiezen? :) Stem hieronder op jouw favoriete naam.

(Let er op dat de stemmen in dit topic worden samengevoegd met alle stemmen vanuit alle forums in andere talen zodat we samen de naam voor onze bij kiezen)
Post edited by EA_Mai on

We hebben een bij geadopteerd! (en het heeft een naam nodig) 25 stemmen

SimBee
48%
DeborahMoepmoepCriseydeJaimyWithGamesElizeKeesMonsMonedulaelisjuhMadelief24Mareloisterpstra1976MediaMeidSarah2209 12 stemmen
Liberty Bee
28%
consuelathefirstSimLibbytrismagistosirishierKennedyAngelXxxProGamerxxX_13Chun 7 stemmen
Plumbeeb
20%
MarlousJolienAnnLyamelankotte1686sims4fanetje 5 stemmen
Beella Goth
4%
000pZ 1 vote

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Liberty Bee
    Aangezien SimLibby komt van Liberty, heb ik natuurlijk gekozen voor Liberty Bee.

    Ik heb een keer (jaren geleden) in het echt 90 bijen <3 geadopteerd, kreeg er zelfs een certificaat voor. Als ik me goed herinner heeft @Deborah toen ook bijen geadopteerd (daardoor wist ik ervan en heb toen geadopteerd).
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    SimBee
    Geweldig!!

    Ik ga voor SimBee. ;)

    En jah, ik heb dat certificaat ingelijst op mijn studeerkamer hangen.
    En ik heb daarna nog eens ergens 50 bijen geadopteerd. Onze tuin is bij vriendelijk, en we hebben speciaal vlinder en bijen planten in de tuin.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Dat is geweldig @Deborah!

    In mijn tuin heb ik ook een paar bijen en nog meer hommels :D

    Enige kans dat je ook een foto kunt plaatsen van de certificaten (of alleen dit certificaat)? Lijkt mij leuk om te delen met de rest van het De Sims team.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    SimBee
    Ik zal eens kijken of me dat lukt.
    @SimLibby, jij hebt dat certificaat ook toch?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Liberty Bee
    Ja inderdaad @Deborah. Nav dit topic heb ik het certificaat maar weer eens van zolder geplukt. Eens kijken of ik er een mooi plekje voor kan vinden.

    @EA_Jason, kan het EA team ook andere dieren adopteren? Zoals bijvoorbeeld apen of viervoeters.
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    @SimLibby Ik zou het om eerlijk te zijn niet weten, ik heb even gezocht en ik heb wel sites gezien waar je andere dieren kunt adopteren.

    Of EA dit gaat doen, tot nu toe hebben we alleen een bij geadopteerd en wie weet wat de toekomst ons zal brengen :D
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Liberty Bee
    Wie weet! Zou mooi zijn. <3
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    juni 2020 aangepast
    Hey iedereen,

    De stemmen zijn binnengekomen en we verzamelen nu de resultaten! Wanneer we alle uitslagen hebben samengevoegd, gaan we alle stemmen optellen en kijken welke naam het meest populair was op het forum.

    Wanneer we de uitslag hebben, laten we dit jullie weten :)

    Bedankt voor het meedoen!

    564geyb2pvnr.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    SimBee
    Ik lees net dat de simmers ook een Lama geadopteerd hebben. ;)


    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Ik zag het inderdaad:



    Wat denk je ervan @SimLibby?
Deze discussie is gesloten.
Return to top