Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geen mooie lichtinval ramen

_Alies__Alies_ Berichten: 3 Brabbelende Baby
Ik zie bij een hoop simmers dat zij via hun ramen mooi, natuurlijk lichtinval hebben. Dit heb ik niet in mijn game. Bij mij word alleen de kamer iets lichter bij het toevoegen van een raam, maar heb je niet de raamdetails. Ik heb al vannalles veranderd bij beeldinstellingen, maar het helpt niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @_Alies_, Bij instellingen van De Sims 4, bepaalde of meer effecten inschakelen / uitschakelen. Hogere opties gebruiken, mits je computer dit aankan.
  • _Alies__Alies_ Berichten: 3 Brabbelende Baby
    > @RSZ zei:
    > @_Alies_, Bij instellingen van De Sims 4, bepaalde of meer effecten inschakelen / uitschakelen. Hogere opties gebruiken, mits je computer dit aankan.

    Dit heb ik allemaal al geprobeerd, maar zelfs de hoogste beeldinstellingen maken geen verandering.
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @_Alies_ Ligt eraan wat voor een hardware je gebruikt om De Sims 4 te spelen. Is die van de lagere kwaliteit, dan zul je minder mooie dingen zien.

    Systeemvereisten: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
    DxDiag informatie verzamelen: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Verder maakt het ook veel verschil uit op welk virtueel tijdstip van de dag dat je foto-shot wordt gemaakt. Meestal is het licht het felst in de middag. Maar door de stand van de zon en de ligging van je perceel kan het licht eventueel beter uitkomen in de ochtend of avond. Ook is het zo dat in de Oasis-buurtschap de kleuren lichter zijn (omdat de zon daar dichter bij het aardoppervlak staat, net zoals bij de evenaar).
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Al dat soort dingen vallen en staan met de kwaliteit van je grafische kaart.
    Wat heb je?

    Some angels choose fur instead of wings
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Als je om 1 uur 's middags (sim-tijd) een gebouw maakt op de Gezegende Modderpoel, dan valt het licht recht op je voorgevel.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top