Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 op deze computer?

MaryMateMaryMate Berichten: 1 Brabbelende Baby
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen. Heb mijn oog op de volgende... Ik heb er wel een goed gevoel bij, ook qua specs, maar ik zou het graag even van anderen willen horen.
De bedoeling is om de pc te gebruiken voor de Sims, een paar uitbreidingen en wat basic video bewerking.

Acer Aspire XC-886 I5422
- Intel Core i5-9400
- Intel UHD Graphics 630
- RAM 8GB
- 1TB HDD + 256GB SDD

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Misschien kan @Nefje even met je mee kijken?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @MaryMate, Dit zijn de systeemvereisten voor PC.

    Minimale specificaties:
    Besturingssysteem: 64-bit vereist. Windows 7 (SP1), Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10
    Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ of gelijkwaardig (Voor computergames met ingebouwde chipsets heeft de game minstens het volgende nodig: 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 of gelijkwaardig)
    Geheugen: ten minste 4 GB RAM
    Diskspeler: DVD ROM-speler is enkel voor installatie vereist
    Harde schijf: minimaal 15 GB vrije ruimte met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    VIDEO: 128 MB aan Video RAM en ondersteuning voor Pixel Shader 3.0. Ondersteunde videokaarten: NVIDIA GeForce 6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMA X4500 of beter
    DirectX: DirectX 9.0.10 en 9.01.11 compatibele geluidskaart
    Invoer: toetsenbord en muis
    Online vereisten: internetverbinding vereist voor productactivering.

    Aanbevolen specificaties:
    Besturingssysteem: 64-bit Windows 7, 8, 8.1 of 10
    Processor: Intel Core i5 of sneller, AMD Athlon X4
    Videokaart: NVIDIA GTX 650 of beter
    Geheugen: 4 GB RAM
    Harde schijf: 18 GB beschikbare ruimte


    Zorg dat de processor boven de 2 GHz zit als je met met de Intel videochip werkt, of kies toch voor een videokaart van NVidia of AMD / ATI.
    Aantal uitbreidingen zal net gaan, of je zal op lagere instellingen moeten spelen.
    Voor videobewerking zal je voor een betere processor gaan en meer geheugen. Misschien dien je nog een bepaalde kaart hiervoor aan te schaffen.

    Waarvoor wil je de PC gebruiken en wat is je budget. Algemeen geeft laptop hardware minder prestaties.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top