Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

storing 14 april

sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
Bij mij ligt Origin er weer uit al de hele morgen :(

Reacties

  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Storing heeft toch mooi een hele dag geduurd. Wel een nieuwe update voor Mac die hier op ons forum niet wordt vermeld:
    https://simscommunity.info/2020/04/14/the-sims-4-mac-new-update-patch-notes-april-14th-2020/
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre Lukt het vandaag wel?
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ja maar niet lang. Er is blijkbaar een probleem voor mac-gebruikers wat ze aan het verhelpen zijn.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre, De Sims 4 en Origin programma dienen in dezelfde taal staan en zijn bijgewerkt. Laatste versie Origin programma is te downloaden hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    april 2020 aangepast
    Dat was de hele tijd bij mij al het geval. Zowel Sims 4 als Origin allebei gewoon in het Nederlands. Het probleem is na 2 dagen vanzelf verdwenen.

    Het valt me wel op dat ik nu plotseling een tweede map in het Engels bij Mijn documenten/Electronic arts erbij heb gekregen. Nu een map De Sims 4 en een map The Sims 4.

    Even goed bedankt voor je reactie.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Elke taal heeft zijn eigen map, dat is normaal, @sandralafebre. Beschik je dan over de laatste versie van De Sims 4 en Origin programma?
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ja. Van Origin heb ik de laatste nieuwe versie geïnstalleerd en in het Nederlands ingesteld. De Sims is bij mij ook ingesteld in het Nederlands. Na mijn melding hier van de storing is er tot 2 maal toe een patch geïnstalleerd van 87 MB ongeveer. De Sims 4 is geïnstalleerd bij Programma's (Mac) en verder is Electronic Arts met als submap De Sims 4 automatisch geïnstalleerd in mijn map Documenten. Ik had er dus een tweede map genaamd The Sims 4 bijgekregen in de map Documenten\Electronic Arts, dus 1 x De Sims 4 en 1 x The Sims 4.

    Nadien heb ik gecontroleerd van welke map mijn game gebruikt maakt. Dat was dus de Nederlandse De Sims 4.
    Nadien heb ik getest of ik zonder problemen de Engelse map The Sims 4 weg kon laten.
    Misschien ligt het eraan dat ik een keer de Origin reset-tool heb gerund.
    In elk geval heb ik nu geen problemen meer met de game.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre, Met dat hulpprogramma betekende dat er iets mis is gegaan met de installatie van Origin. Die gebruiken en opnieuw installeren kan inderdaad zorgen voor een oplossing.
    Het is normaal dat voor elke taal een aparte map wordt aangemaakt. Map van andere taal kan je laten staan, als je teruggaat naar de oorspronkelijke taal, wanneer dit probleem wordt aangepakt.
    Reservekopie maken is belangrijk, zeker als je iets verwijdert en naderhand toch belangrijk bleek te zijn.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top