Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hoe gaan samenwonen

stephanie1088stephanie1088 Berichten: 46
ik speel de sims al zo lang maar weet nog steeds niet als je dan verkering hebt met iemand hoe ga je dan samen wonen ik ga dan altijd naar stad bewerken en zet de ene uit en voeg ze toe bij de ander is dit de enige manier

Reacties

  • 0emmelie00emmelie0 Berichten: 12
    juli 2013 aangepast
    Je vraag is nogal lang geleden, maar goed.
    Bij interactie komt na enige onder 'romantisch' verkering vragen te staan.
    Vervolgens na een goede band opgebouwd te hebben kan je vragen om te samen te wonen of huwelijksaanzoek aanklikken. Als je het tweede doet woon je niet gelijk samen, maar moet je eerst trouwen. Je kan een feest geven of een besloten huwelijk houden.

    Als je het alleen vriend is waar je mee wilt samen wonen klik je onder 'vriendelijk' op het knopje vragen om samen te wonen als je vriendschap goed genoeg is.
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    september 2013 aangepast
    Ja voor samenwonen hoef je niet romantisch te doen. Dan komt die actie er ook niet bij te staan. Je moet interacties uitvoeren onder het kopje vriendelijk, dan komt samenwonen er vanzelf bij te staan.
  • Femke-juul184Femke-juul184 Berichten: 1
    mei 2014 aangepast
    bij mij komt er altijd alleen maar huwelijksaanzoek doen is dat altijd of...
  • m_audm_aud Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Femke-juul184 schreef: »
    bij mij komt er altijd alleen maar huwelijksaanzoek doen is dat altijd of...

    (sory beetje laat>3) nou... bij mij lukt het ook niet maar je moet alleen maar aardig en romantisch doen! (veel suc6<3!!)
  • walrusjewalrusje Berichten: 5 Brabbelende Baby
    je hebt 2 manieren trouwen of bij vriendelijk op bij huishouden in laten trekken
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top