Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Blijf Thuis, Speel Samen

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
april 2020 aangepast in De Sims 4
original?v=1.0&px=-1

Sul sul, Simmers!

We hebben een klein, magisch en zonnig kado voor drie van jullie!
  • 1x De Sims 4 Klein Wonen* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Magisch Rijk* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Seizoenen* PC/Mac code

Klik op de onderstaande spoiler voor de pack die je wilt en beantwoord de vraag die daar te zien is. De eerste speler die de juiste reactie op een van de vragen geeft, krijgt een code. Je moet voor 7 april reageren. Geef 1 reactie op 1 vraag en zorg ervoor dat je aangeeft op welke pack je reageert. Je mag jouw bericht niet bewerken, wanneer je dit doet wordt jouw bericht gediskwalificeerd.

Je kunt op meerdere vragen een antwoord geven, maar je kunt maar 1 code winnen. Als je de eerste bent die meerdere vragen juist heeft beantwoord, dan telt alleen jouw eerste goede antwoord!

De Sims 4 Seizoenen*
Hoeveel stoelen zijn er in dit plaatje?
original?v=1.0&px=-1

De Sims 4 Magisch Rijk*
Hoeveel borden zijn er in dit plaatje?
original?v=1.0&px=-1

De Sims 4 Klein Wonen*
Hoeveel boeken zijn er in dit plaatje?
original?v=1.0&px=-1


*Vereist De Sims 4 (apart verkocht) en alle game updates om te kunnen spelen.


Wanneer de je de eerste bent die het juiste antwoord geeft op een van de vragen, zullen wij jou binnen 24h een DM versturen.

Was je niet een van de gelukkigen? Geen probleem, de volgende giveaway is morgen (2 april) om 18:00 UTC op https://forums.thesims.com/nl_NL/

Blijf Thuis. Speel Samen.



PS: We weten dat sommige van jullie op een console spelen en we zijn jullie niet vergeten! Op het moment kunnen we alleen PC/Mac codes weggeven, maar we proberen in de toekomst wat codes voor consoles te krijgen.
Post edited by EA_Jason on

Reacties

  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    17
  • Opties
    DagiebosjeDagiebosje Berichten: 2 Brabbelende Baby
    1x De Sims 4 Seizoenen* PC/Mac code: 46 boeken
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Op welke vraag geef je een antwoord @sandralafebre ?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    1x pc De Sims klein wonen 40 boeken.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    @Dagiebosje In de vraag voer Seizoenen zijn er stoelen te vinden, in die van Klein Wonen zijn er boeken te vinden.

    Misschien is het handig om dit eens te verduidelijken ;)
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    In klein wonen tel ik 46 boeken.
  • Opties
    DagiebosjeDagiebosje Berichten: 2 Brabbelende Baby
    april 2020 aangepast
    EA_Jason schreef: »
    @Dagiebosje In de vraag voer Seizoenen zijn er stoelen te vinden, in die van Klein Wonen zijn er boeken te vinden.

    Misschien is het handig om dit eens te verduidelijken ;)

    @EA_Jason Oeps sorry, een foutje! Ik bedoelde klein wonen. Ik had de derde lijn gekopieerd (was ook de derde foto voor klein wonen), maar dat was dus niet goed gekeken.
  • Opties
    SimsspelerSimsspeler Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Magisch rijk : 24 borden
  • Opties
    SpookdiertjeSpookdiertje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    april 2020 aangepast
    Ik tel 17 stoelen voor de Sims Seizoenen :smiley:
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Spookdiertje, voor de volgende giveaway is het belangrijk dat je weet dat je je bericht niet mag aanpassen omdat je dan gediskwalificeerd wordt.
  • Opties
    SpookdiertjeSpookdiertje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Ohh dat was dom van mij, ik had in mijn bericht staan:
    Ik tel 17 stoelen voor de Sims Seizoenen :smiley: Maar ik begrijp het als de prijs naar bovenstaande dame gaat voor de vergissing..
    Dat laatste heb ik weggehaald door het bericht te bewerken, ben ik nu gediskwalificeerd? :disappointed:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2020 aangepast
    Tja, je mag je bericht niet bewerken.
    Maar het is aan de SimGuru's om te oordelen.
    Als je het antwoord zelf niet hebt bewerkt....

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2020 aangepast
    @Spookdiertje, ik had je oorspronkelijke reactie gelezen dus ik weet dat die hetzelfde is gebleven alleen ik weet niet of deze getuigenis iets uitmaakt. Even @EA_Jason taggen om te checken of je echt gediskwalificeerd bent.

  • Opties
    SpookdiertjeSpookdiertje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Bedankt @SimLibby en @Deborah :wink: Ik hoor het vanzelf wel, ik zal het afwachten.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Graag gedaan @Spookdiertje. Het is natuurlijk ook even wachten op sandralafebre die nog niet heeft laten weten op welke vraag ze antwoord heeft gegeven. Als zij voor het zelfde pakket gaat, en het goede antwoord heeft gegeven, dan maakt een eventuele diskwalificatie natuurlijk niets meer uit aangezien jij hetzelfde antwoord hebt gegeven. Er komen nog meer give-away trouwens. Succes ermee. :smiley:
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    EA_Jason schreef: »
    Op welke vraag geef je een antwoord @sandralafebre ?

    oh dat was de eerste vraag maar het is nu toch al te laat he lol
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik vraag me af of het goede antwoord op Magisch Rijk al is gegeven aangezien dat pakket nog niet is doorgehaald in de beginpost. En daarom waag ik ook maar een gokje. Als er inderdaad een bord in de magnetron staat maakt dat het totaal 25 borden.
  • Opties
    SimsspelerSimsspeler Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Ik ben ook benieuwd voor het juiste antwoord voor magisch rijk. Ik tel nog steeds evenveel als in mijn reactie hierboven.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ^ Ik eigenlijk ook maar omdat er kennelijk nog geen winnaar is (aangewezen) en omdat het geen nut heeft hetzelfde antwoord als jij te geven, dacht/hoopte ik dat er misschien ook wel een bord in de magnetron zou zitten. Ik heb de foto een paar keer vergroot via [CTRL] en [+], het is lastig te zien: er kan een bord inzitten en er kan geen bord inzitten. :p
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Volgens mij zijn de SimGuru's er niet in het weekend, en moet je tot tenminste maandag wachten op reactie.

    Ik heb wel een prijs gewonnen met dag 2. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimsspelerSimsspeler Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Dan hoop ik dat ze van hun weekend genieten en zien we maandag wel.

    @SimLibby goed gevonden met de magnetron.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Simsspeler, als ie inderdaad gevonden is. Het kan ook wishful thinking zijn dat ik dacht er een bord in gezien te hebben want ik ben er allerminst zeker van dat er een bord instaat. :#

    Ik heb het gezien @Deborah. Gefeliciteerd! Ga je er iemand blij mee maken? (wie) Want volgens mij heb jij alles al, toch? Ik heb ook gewonnen en als ik me niet vergis Simsspeler ook. We komen dus niets tekort. :smiley:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    SimLibby schreef: »
    @Simsspeler, als ie inderdaad gevonden is. Het kan ook wishful thinking zijn dat ik dacht er een bord in gezien te hebben want ik ben er allerminst zeker van dat er een bord instaat. :#

    Ik heb het gezien @Deborah. Gefeliciteerd! Ga je er iemand blij mee maken? (wie) Want volgens mij heb jij alles al, toch? Ik heb ook gewonnen en als ik me niet vergis Simsspeler ook. We komen dus niets tekort. :smiley:

    Yup, ik heb 'n naar mijn nichtje Emily gestuurd, die er heel erg blij mee is. <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    april 2020 aangepast
    Excuses voor het late antwoord, maar hier wat verduidelijking:

    @sandralafebre - Niet de info geplaatst die we om vragen, dus klopt niet.
    @Dagiebosje - Klopte winnaar van Klein Wonen!
    @elize - Winnaar op AHQ, dus deze telt niet mee.
    @Deborah - Klopt niet.
    @Simsspeler - Winnaar van Magisch Rijk
    @Spookdiertje - Eerste berticht klopte en niet en was bewerkt, tweede bericht klopte en winnaar van Seizoenen.
    @SimLibby - Er zit geen bord in de magnetron ;)

    Diskwalificatie is alleen voor dat bericht en niet voor de speler zelf, je kunt het dus nogmaals proberen :)
    Post edited by EA_Jason on
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    EA_Jason schreef: »
    Excuses voor het late antwoord, maar hier wat verduidelijking:

    @elize - Winnaar op AHQ, dus deze telt niet mee.

    @EA_Jason Helemaal terecht. Ik dacht dat @Dagiebosje me voor was, dus toen ik de vraag ook op AHQ zag staan heb ik daar m'n kans gewaagd. Ik ben heel blij met het gewonnen pack.

  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Gelukkig maar! Houdt AHQ en dit forum goed in de gaten voor volgende giveaways!
  • Opties
    SpookdiertjeSpookdiertje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Heb ik seizoenen gewonnen ja? :o
    Wat leuk!!! :grin: Haha ik ben daar echt heel blij mee! Had de laatste redelijk wat slecht nieuws gekregen, maar dan nu toch wat fijn nieuws erbij! <3
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Gefeliciteerd allemaal. Heel veel plezier met de prijzen. Wat is het toch leuk om wat te winnen. :smiley:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Helemaal mee eens @SimLibby !

    Alle winnaars, van harte gefeliciteerd!!

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top