Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Planten mesten bug of ?

OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
Hebben jullie dit ook.
Je hebt bvb 5 planten ze komen alle 5 mest te kort.
Je klik ze achter elkaar aan met mesten dus er staan 5 mest icoontjes.
Nu gaat hij mesten en voor de update mesten hij dan alle 5 de planten en waren dan ook alle 5 gemest nu niet meer.
Als er nu 1 of 2 gemest zijn heb je geluk.
Klik je dan weer 3 planten aan die niet gemest zijn doet hij ze ook niet allemaal.
Daar integen doe je 1 plant mesten en je wacht tot hij klaar is doet hij het wel
Dan plant 2 wachten ok.
Dit probleem heb ik nog nooit gehad.


Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Als je aangepaste inhoud gebruikt, dan dien je deze eerst te verwijderen, @Orestes.
    De Sims 4 opnieuw laten instellen (cache van Origin wissen, De Sims 4 map in je Documenten hernoemen en het spel repareren via Origin).
    Update het spel ook.

    Mogelijk is dit een bug. Je Sims ondertussen iets kort anders laten doen aan de andere kant.
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Beste R8Z-R
    Heb jij dit probleem dan niet.
    Of andere simmers ?
    Als dit zo is dan kan ik het wel proberen zo als je zegt.
    Maar dan heb ik wel wat vragen hoe en waar iets te vinden is wat je hier boven schrijft
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    (cache van Origin wissen)
    Waar kan ik dat vinden.
    Op mijn computer of bij origin en waar vind ik de cache
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Orestes,
    Aangepaste inhoud zijn vaak de redenen dat De Sims 4 niet meer start.
    Aangepaste inhoud zijn vaak de redenen als je problemen ondervind tijdens het spelen van De Sims 4.
    Heb je een nieuwe uitbreiding geïnstalleerd, dan kunnen er problemen optreden, als je aangepaste inhoud gebruikt.
    Is er een update voor De Sims 4 geïnstalleerd, dan kunnen er problemen optreden, als je aangepaste inhoud gebruikt.

    Wat je dient te doen, is alle aangepaste inhoud verwijderen. Dit kan door De Sims 4 opnieuw laten instellen, ook de basisstappen genoemd.
    Dit dien je al hebben gedaan, als je een probleem stelt op de forums. Aangepaste inhoud wordt gewoon niet ondersteund. Heb je er problemen mee, dan dien je te melden bij de maker hiervan.


    Hoe je de cache van Origin kan wissen, wordt uitgelegd in dit artikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Alles gedaan wat je voorstelden.
    Maar het mesten blijft Fout.
    Dus moet het wel een bug zijn.
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Dat is goed mogelijk, @Orestes

    Als je niet meteen alle planten laat bemesten, maar in delen doet? Slecht een paar acties betreft de planten, daarna de Sims iets anders laat doen, op een andere plek?

    Wat als je deze taak verdeelt over meerdere Sims?
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Hij doet altijd maar een plant mesten maakt niet uit wat je doet en hoe je het doet.
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Deze (bug) is nu opgelost.
    Geweldig fijn.
    05-02-2021
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    :heart:

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top