Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help, ik kan mijn spel niet opslaan!

EssiejjEssiejj Berichten: 20
Ik kan mn spel niet opslaan, ik heb hem gister binnengekregen, en gisteravond geïnstalleerd, en heb nu al een hele familie, maar toen ik wilde opslaan en afsluiten kwam er een foutmelding, en toen zei die dat ik moest kijken in het leesmij bestand bij code 12
Dat heb ik gedaan, en daar stond:
12: Bestandsfout bij het opslaan van de wereld.
en:
Neem contact op met de customer support als je tegen een van deze fouten aanloopt.
Weet iemand wat er aan de hand is? En hoe ik dit op kan lossen? en zo nee wie die customer support is?

Ik weet bijna 100% zeker dat mijn computer dit aan kan, hij is net 3 weken oud en er zitten de allernieuwste onderdelen in.
Ik hoop dat iemand me snel kan helpen, want nu kan ik mijn spel niet afsluiten en ik wil niet alles in 1 x weggooien. Dus nu staat mijn pc dag en nacht aan.
Heel erg bedankt!

Reacties

  • EefieEefie Berichten: 3,854
    september 2009 aangepast
    Als ik me niet vergis staat ergens een back-up van je wereld, dus als die er is kan je je pc gewoon uitdoen.

    Maar heb je al contact opgenomen met EA?
  • EssiejjEssiejj Berichten: 20
    september 2009 aangepast
    Uhm back-up? Dus als ik gewoon het spel afsluit bestaan hun nog wel?
    Nee nog geen contact opgenomen, ik heb geen idee waar ik naartoe moet mailen, ik had gehoopt dat iemand hier toevallig hetzelfde had en een antwoord klaar zou hebben, dat is iets sneller denk ik :D
    Maar als je me kan vertellen waar ik hun emailadres of iets kan vinden zal ik dat even doen :)
  • Huggy693Huggy693 Berichten: 291
    september 2009 aangepast
    In het boekje dat bij je spel zit staat op pagina 33 contactinformatie custemer support. Daar staat ook een e-mail adres bij.
    Heel veel succes en hopen dat het snel verholpen wordt, we horen het nog wel van je of het gelukt is hé.
  • shockpie3shockpie3 Berichten: 13
    oktober 2009 aangepast
    JANK!! :cry:
    Ik heb het ook, ook foutmelding numero 12. Terwijl ik eerst nooit problemen had met opslaan!!
    Heb jij al antwoord gekregen met de oplossing?
    Kan wel huilen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    oktober 2009 aangepast
    Geen idee.

    Maar hebben jullie het spel wel "bijgewerkt naar de laatste versie"?

    Some angels choose fur instead of wings
  • shockpie3shockpie3 Berichten: 13
    oktober 2009 aangepast
    Ik heb een nieuwe patch, 1.2.7 maar de allerlaatste heb ik niet omdat ik daar alleen maar negatieve reacties over lees. Volgens mij hielp die ook niet speciaal voor dit probleem omdat het in de leesmij als een gewone fout is beschreven en niet een bug. Ze hebben alleen de oplossing er niet bij gezet :P maar goed ik zal wel contact opnemen met EA :(
  • JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    oktober 2009 aangepast
    kan je niet ook gewoon opslaan en daarna pas afsluiten(na het opslaan)?
  • shockpie3shockpie3 Berichten: 13
    oktober 2009 aangepast
    Jerjer schreef:
    kan je niet ook gewoon opslaan en daarna pas afsluiten(na het opslaan)?

    Nee heb het allebei geprobeerd, gewoon opslaan en 'opslaan en afsluiten'. Ik heb even getest of hij het misschien bij andere families wel doet maar dat doet ie ook niet.
  • milanmilan Berichten: 8 Brabbelende Baby
    hai! ik had dit ook! je moet dan gewoon gaan spelen in de wereld. zo niet, sla dan je familie op in je galerij, anders gaat je familie verloren.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top