Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Emoties

Amaya_1Amaya_1 Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hoi! Op youtube kijk ik vaak video's van andere mensen die sims4 spelen. En altijd bij de sims waar je hun emoties ziet, staan er ook zo'n gedachtewolkjes boven hun hoofd. Maar als ik de sims speel dan heb ik dat niet... Hoort dit bij een uitbereidingspakket? Want ik wil dit heel graag...
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt!xx

Reacties

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Volgens mij hoort het niet bij een uitbreidingspakket. Misschien ligt het aan je instellingen. Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Als het goed is kan je die gedachtewolkjes aanzetten in je speloptiemenu bij gameplay. Als je dit aanzet krijg je ook beloningspunten als je sim deze gedachte uitvoert.
  • Amaya_1Amaya_1 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Elize schreef: »
    Als het goed is kan je die gedachtewolkjes aanzetten in je speloptiemenu bij gameplay. Als je dit aanzet krijg je ook beloningspunten als je sim deze gedachte uitvoert.
    Omg echt bedankt! Weet je ook misschien waar je dat kan doen?x

  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ik moet de sims opnieuw downloaden en installeren, maar zodra dat is gebeurd zal ik een screenshot maken.
  • MrsChumChaMrsChumCha Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Dat is standaard ingebouwd in het spel. Je kunt het aan of uitzetten met behulp van een cheat: hideHeadlineEffects [on|off]. In jouw geval heb je het uit staan, dus gebruik hideHeadlineEffects on om het weer aan te zetten.
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    1q9i6flvk0zg.jpg

    In de screenshot zie je waar je de gedachtewolkjes (ook wel impulsen) kunt aanzetten via de spelopties in het optiemenu.
  • Amaya_1Amaya_1 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Elize schreef: »
    1q9i6flvk0zg.jpg

    In de screenshot zie je waar je de gedachtewolkjes (ook wel impulsen) kunt aanzetten via de spelopties in het optiemenu.
    Heel erg bedankt!


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top