Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Tab modus

sugausmesugausme Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hoi ik heb een vraag over de tab modus in de sims 4.
Ik heb een nieuwe laptop sinds kort en nu werkt mijn tab modus niet meer, ik heb geen idee hoe dit komt.
Is er iemand die weet hoe ik dat wel weer kan instellen?

Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    sugausme schreef: »
    Hoi ik heb een vraag over de tab modus in de sims 4.
    Ik heb een nieuwe laptop sinds kort en nu werkt mijn tab modus niet meer, ik heb geen idee hoe dit komt.
    Is er iemand die weet hoe ik dat wel weer kan instellen?
    Wat bedoel je hiermee, @sugausme?

  • sugausmesugausme Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Ik kan niet meer in tab modus, dus ik kan niet meer in de modus dat je van de ogen van een sim kunt kijken. Maar ik heb geen idee hoe ik hierin kom, weet misschien iemand dat?
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sugausme, Dat je door de ogen van een Sim kan kijken tijdens het spelen? De ogen van een Sim beter kan bekijken in de bewerker?
    Lijkt mij geen standaard functie. Kan zijn weggehaald zijn bij een update.

    Mogelijk wordt dit veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud (´´modificaties´´), of het ontbreken van die bepaalde wat dit beschikbaar maakte.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Het kan zijn dat je computer die functie ergens anders heeft ondergebracht, of dat je per ongeluk de "Control Shift" combinatie hebt gebruikt om het toetsenboard anders in te stellen.
    Druk nog eens de combinatie "Control Shift" in en kijk of het dan wel lukt?

    Some angels choose fur instead of wings
  • sugausmesugausme Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Bedoel je dan dat ik het tegelijkertijd moet indrukken? Dus Control + shift + tab?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top