Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

cheats werken niet?

Ik ben heerlijk met de sims 4 aan het spelen, maar ik kan de testingcheats true, code niet gebruiken. Hij zegt wel dat hij is ingeschakeld, maar ik kan niks opslepen. Help? Motherlode werkt wel.

Reacties

  • slijmpie101slijmpie101 Berichten: 42
    En klopt het dat je geen kinderen meer kunt adopteren? Man ik mis een handleiding!
  • acsaczyacsaczy Berichten: 39
    Misschien shift of ctrl ingedrukt houden tijdens het slepen?
    En je kunt wel kinderen adopteren hoor :)
  • acsaczyacsaczy Berichten: 39
    Is er geen handleiding in de Lees Mij?
  • MBizarreMBizarre Berichten: 158
    Motherlode werkt inderdaad. Ik ben ook opzoek naar een cheat om ervoor te zorgen dat de behoeftenbalkjes van mijn sims groen blijven ^^
  • mammonmdkmammonmdk Berichten: 105 Koddige Kleuter
    bij mij werkt het voorlopig ook niet alleen motherlode, hoe en waar kan je kinderen adopteren dan ?
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    september 2014 aangepast
    In ieder geval via de computer. Misschien ook via de telefoon?

    @MBizarre Je kan de cheat: testingcheats true gebruiken.
    Dan shift en op een sim drukken.
    Post edited by Janicke1990 on
  • Elisapgls94Elisapgls94 Berichten: 32
    Adopteren kan sowieso via de computer, bij het kopje huishouden..
  • Joyce1983Joyce1983 Berichten: 15
    In de balkjes kun je inderdaad niet meer slepen. Na de Testingcheat code moet je Shift+sim aanklikken en kiezen voor "blij maken". Daarna kun je ervoor kiezen om deze behoeften vast te zetten.
  • LoveGirl6LoveGirl6 Berichten: 244
    kaching werkt ook :smile:
    847fg5ne593t.jpg

  • annytjuhannytjuh Berichten: 117
    Testingcheats true werkt ook maar voor een keer bij mij. Telkens moet ik deze opnieuw invoeren als ik m nog een keer wilt gebruiken. Geen idee of dit normaal is, neem aan van niet? Anders heeft true en false geen toevoeging..
  • mammonmdkmammonmdk Berichten: 105 Koddige Kleuter
    die balkjes groen maken via shift en sims aanklikken lukt dus bij mij niet. kan enkel motherlode ingeven
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Ik kwam erachter dat je met testingcheatsenabled true sowieso niet ver komt. Als je help intoets in het cheatvenster staat er dat je cheatsenabled ofzoiets moet invoeren. Dat heb ik gedaan, maar ik kan de lichaamsvorm van mijn sims niet aanpassen. Ze zit in de kook carrière en word dikker, met hardlopen word ze niet slanker... Ik vind dat het erg snel gaat en dat is wel jammer.
    dkwaftw6r785.jpg
  • ArincmtArincmt Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    Testingcheats true werkt zolang je op je kavel blijft. Ga je bijvoorbeeld naar de bieb, dan doet hij het niet meer en moet je
    hem opnieuw intypen.

    @Elinee321 Mijn sim wilde eerst met sporten ook niet afvallen, maar uiteindelijk lukte dat wel met de loopband.
    Heb je die al geprobeerd?
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    annytjuh schreef: »
    Testingcheats true werkt ook maar voor een keer bij mij. Telkens moet ik deze opnieuw invoeren als ik m nog een keer wilt gebruiken. Geen idee of dit normaal is, neem aan van niet? Anders heeft true en false geen toevoeging..

    Probeer een testingcheats on/off te gebruiken.
  • OneNLOneNL Berichten: 1
    september 2014 aangepast
    Op SimsVIP heb ik een lijst gevonden met meer cheats dan dat we van EA hebben gekregen.
    simsvip.com/2014/09/07/the-sims-4-skill-cheats-relationship-cheats-and-more/ (Engels)

    Hopelijk kunnen jullie hier iets mee :D
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Ik snap het probleem niet zo. Het is toch veel leuker om zonder cheats te spelen? Lijkt me ook een uitdaging trouwens. Cheats gebruiken vind ik een soort van vals spelen.
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    Ik vind het ook altijd leuker om zonder cheats te spelen..anders word het zo snel saai.
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • mammonmdkmammonmdk Berichten: 105 Koddige Kleuter
    ik krijg dus geen een cheat aan de praat enkel motherlode , de cheat om de balkjes groen te krijgen of alles waar je shift moet inklikken en dan op je sim klikken lukt niet. ik weet niet wat er mis is , mijn spel zou al met de nieuwe patch klaar zijn want ook dat vind ik nergens terug.
  • SimsplayerSimsplayer Berichten: 5
    Ik kan mijn ctrl+shift+c gaat niet en er komt ook geen vakje kan iemand helpen?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Speel je op een Mac?

    Dan gebruik je COMMAND+SHIFT+C.
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2015 aangepast
    Paulina17 schreef: »
    Ik snap het probleem niet zo. Het is toch veel leuker om zonder cheats te spelen? Lijkt me ook een uitdaging trouwens. Cheats gebruiken vind ik een soort van vals spelen.

    Wij gebruiken alleen cheats voor onze muziek project anders gaat het te lang duren en zoveel tijd hebben de meesten van onze groep niet. En uiteraadt voor die prachtige paleis die nu gebouwd gaat worden. 5jsjiw4qiwxf.gif

    Jimmy von Beauluna.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Om te bouwen gebruik ik cheats.
    En als ik een standaard familie speel. Ik houd niet van de karakter eigenschappen vals, slecht, gemeen en zo, dus die pas ik aan. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Soms heb je cheats nodig als er een foutje in je spel zit en die zitten er nogal eens in de Sims. Ik moest laatst 1 van mijn sims opnieuw maken omdat er een bug in de sim zat die ik er niet uit kreeg, het is fijn dat er dan cheats zijn om zo weer verder te kunnen waar je gebleven bent. Cheats zijn ook fijn voor storytellers ( zoals ik) zodat je je verhaal kunt vertellen zoals je dat wilt. Het heeft niets met vals spelen te maken, maar met de manier waarop je je spel gebruikt.
    sa0nc56u9mvc.png
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2015 aangepast
    Ik gebruik ze ook geregeld tijdens het maken van handleidingen voor mijn website. Dat duurt vaak al lang maar als ik mijn Sims dan ook nog moet laten eten, slapen, plassen, etc. dan duurt het nog langer. Of als ik vaardigheden aan het ontdekken ben, of (nieuwe) banen, dan is het ook handig. Dan kan ik makkelijk tussen verschillende niveau's switchen en ontdekken wat er allemaal mogelijk is vanaf welk niveau. Er zijn meer situaties waarbij cheats handig zijn, afhankelijk van wat je wilt doen/aan het doen bent. Bijvoorbeeld de headlines uitzetten voor mooie foto's, geldcheats om een bepaald voorwerp te kopen om te zien wat er allemaal mee gedaan kan worden, etc.
  • EllaVanDijkEllaVanDijk Berichten: 1 Brabbelende Baby
    maart 2020 aangepast

    Bij mij werkt alleen motherlode ik wil bijvoorbeeld heel graag een tweeling of meer alleen ik kan niet bij de ID van de sim komen en ik bebruik dan de cheat, sims.get_sim_id_by_name ( voornaam achternaam ) alleen dat werkt dus niet kan iemand helpen en misschien een andere cheat daarvoor zeggen ofzo want ik wil het heel graag.
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Neem ze wel goed over, @EllaVanDijk? Typefoutjes zijn snel gemaakt.
    De namen van Sims mogen eigenlijk geen vreemde tekens en spaties bevatten.
    Websites hier en daar waar deze op staan kloppen niet (meer).
    Het is mogelijk dat je een bepaalde versie van het spel nodig hebt, sommige werken alleen in bepaalde uitbreidingen.
    Ook kunnen deze worden uitgeschakeld bij een update.

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Dit staat letterlijk zo op de site van @SimLibby :smile:
    Als cheats niet werken, zet dan eerst testingcheats true aan.

    En het werkt bij mij altijd. ;)

    https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-cheats.html

    Some angels choose fur instead of wings
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EllaVanDijk Als je het Engels een beetje beheerst kan je ook eens kijken op de site van Carl; carls-sims-4-guide.com Ja kan ook een heel uitgebreid cheatprograma downloaden. Zoek dan eens op google naar MCCC of MC Command Center. Dat is ook in het Engels en bied jou de mogelijkheid om de zwangerschap van je sim in te stellen en te beïnvloeden.

    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top