Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4; hond gaat/kan/wil water niet in

SnoopySnoopy Berichten: 5 Brabbelende Baby
Hoi hoi,

In één van m'n huishoudens wil de hond die het gezin heeft, het water niet in. Dit geldt voor zowel zwembaden als op stranden. Ik heb van alles geprobeerd zoals een bal in het water gooien, met een Sim het water in gaan en de hond roepen d.m.v. het fluitje en 'zwemmen met...' + hond selecteren. Iedere keer gaat hij het water in tot dat hij met z'n pootjes onder water staat maar dan komt het symbool boven zijn hoofd dat hij er niet heen kan (volgens mij van die voetjes met een kruis erbij) net als dat je een Sim bijvoorbeeld naar een ruimte wil laten gaan waar geen deur in zit. Bij andere huishoudens is dit overigens geen probleem en zwemmen de honden vrolijk in de rondte als ze de kans krijgen.

Is dit een bug of kan het zijn dat toevallig deze hond gewoon geen water liefhebber is? Alvast bedankt voor de reacties! :smiley:

Reacties

  • MeikiiMeikii Berichten: 11 Brabbelende Baby
    haii het kan beide zijn ik had ook zo'n hond maar die had gewoon angst voor water, kijk even bij de meldingen of er een melding staat over dierenangsten want als dat zo is is de kans groot dat hij gewoon bang is voor water. Anders zou ik het ook niet weten...
  • SnoopySnoopy Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Bedankt voor je reactie Meikii!
    Ik heb volgens mij niets langs zien komen bij de meldingen maar ik zal hier op letten. Ik zal het nog laten weten! ;)
  • SnoopySnoopy Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Ik denk inderdaad dat het een hond betreft die niet van water houdt... Als een Sim een bal het zwembad ingooit voor de hond, krijgt hij een wolkje boven z'n hoofd van het zwembad met een rode streep erdoor. Ook maakt hij een beweging wat lijkt alsof hij bang is. Helaas, geen zwemmend hondje dit keer. ;)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top