Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gitaar spelen, buiten

LVBLVB Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hi! Mijn Sim heeft de mega irritante gewoonte om naar een hele rare plek te lopen als ik hem gitaar laat spelen. Hij speelt dan ook nooit in de woonkamer, maar loopt helemaal naar de andere kant van de kavel. Kan ik iets doen om dit te voorkomen/dat hij gewoon op de plek waar hij de opdracht krijgt speelt!? Alvast bedankt!

Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Staat de gitaar in de woonkamer, @LVB? Wordt je Sims misschien afgeleid door andere dingen? Wat zijn de interesses, gedachten van deze Sim?

    Wat als je nou de gitaar verplaatst in een andere kamer?

    Dient je Sims gitaar te spelen om deze vaardigheid te verbeteren voor het werk of school, dan kan je het "opsluiten" eens proberen:
    Bouw een nieuwe ruimte zo kaal mogelijk is. In leefmodus de Sims er naar toe laten gaan en starten gitaar laten spelen. Terug naar bouwmodus en de duur eens verwijderen.


    Indien je aangepaste inhoud / modificaties gebruikt, dan kunnen die ook voor dit raar gedrag zorgen. Verwijder deze eens. Wat gebeurt er met je Sim als je die hierna weer gitaar laat spelen / oefenen?

    Groetjes.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2020 aangepast
    Heeft deze Sim toevallig een gitaar in diens inventaris? Zoja, verwijder die dan eens.

    Wat ook kan helpen is de vrije wil van Sims inperken of zelfs uitzetten via de spelopties links onderin het venster. Edit: in dit geval kun je de gitaar waarschijnlijk best in de inventaris laten zitten omdat de Sims waarmee je speelt dan niets meer op eigen initiatief doen (behalve misschien hun eerste levensbehoeften verzorgen als de speler dat niet tijdig doet, dacht ik).
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top