Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Galerie problemen

MrsChristellaMrsChristella Berichten: 2 Brabbelende Baby
Hi!

Sinds ik mijn Sims 4 heb overgezet naar een nieuwe pc, kan ik niet meer naar de functie: Werelden beheren. Heb de game al een keer geupdated, gerepareerd, maar niets werkt ..

Wie o wie kan me helpen met tips?😔

Reacties

  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Hoezo overgezet, @MrsChristella? Op nieuwe PC dien je gewoon Origin te downloaden en installeren, daarna inloggen met je EA / Origin account en dan via de spelbibliotheek De Sims 4 te downloaden en installeren.

    Heb je problemen met het beheren van werelden of de Galerie?
    De Sims 4 al eens opnieuw ingesteld?
    Online functies werken met een kinderaccount. Galerij van De Sims 4 wordt niet ondersteund met De Sims 4 Legacy Editie.
  • Opties
    MrsChristellaMrsChristella Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Dat heb ik destijds gedaan, alle uitbreidingen moesten opnieuw gedownload worden .. Ik kon normaal zien wat voor huizen andere speler opsloegen e.d. Dit kan ik nu niet meer zien ..
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @MrsChristella, Als je De Sims 4 Legacy Editie hebt geïnstalleerd, dan dan hebt je geen toegang meer tot de online functies en heb je dus ook geen Galerij meer. Je ziet alleen eigen items.
    Daarvoor dient jouw computer te voldoen aan de systeemvereisten: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top