Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims verwijderen

ViennaDJViennaDJ Berichten: 4 Brabbelende Baby
Als ik de sims verwijder van mijn computer, worden dan ook alle uitbreidingen verwijderd en moet ik die dan opnieuw kopen?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als je De Sims 3, het basisspel, verwijdert, werken je uitbreidingen (EP) en accessoirespakketten (SP) mochten die geïnstalleerd zijn ook niet meer. EP's en SP's breiden namelijk het basisspel uit. Als je EP's al hebt gekocht, dan zijn ze van jou en kun je ze altijd verwijderen en opnieuw installeren via de dvd (als je ze op dvd hebt gekocht) of via Origin (als je uitbreidingen als digitale download hebt gekocht of als je je fysieke spellen (dus de dvd) hebt geregistreerd in Origin).
  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Voor zover ik weet zijn aangekochte spellen via Origin voor altijd in je bezit en hoef je die niet opnieuw te kopen. Ik heb wel gehoord dat EA geen CD's meer verkoopt voor de sims 4. Gaat dit over sims 4 of sims 3?
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top