Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Naar een andere planeet

MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
Heyhey iedereen,
Ik heb weleens 'aan het werk' gekocht. Ik zag in de trailer en in andere videos dat je met een raket naar een andere planeet kan. Ik had dus een raket gebouwd (dat duurt lang zeg!) Maar toen zag ik de optie niet dat ik naar een andere planeet kan?? En als ik een andere keuze selecteer dan ga ik niet met mijn sim mee. What to do? :/

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    februari 2020 aangepast
    Nog even volhouden @Moonzz! Zodra je Sim raketwetenschap 10 heeft bereikt, kan zij/hij een verbetering installeren/bouwen waarmee je sim naar de planeet kan reizen. Dit is een andere map. Je kan ook de wetenschappelijke carrière kiezen en doorstoten naar Buitenaardse verkenner. Via die weg kan je een portaal bouwen om je sim naar 'de andere wereld' te helpen. Kijk eens op de pagina van onze hoogbejaarde @SimLibby (sorry Libby je bent natuurlijk ons ondeugende oudje :p ) https://www.simsexpressie.nl/ Hier staan allerlei heel goede tips en wetenswaardigheden.
    Heel veel succes met het bouwen (raketverbeteren) of onderzoek.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ok dankjewel @trismagistos :)
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Graag gedaan @Moonzz
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top