Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hoger bouwen dan 2 verdiepingen

hanna5321hanna5321 Berichten: 1 Brabbelende Baby
het lukt mij heel vaak niet om bij huizen hoger te bouwen dan 2 verdiepingen en volgens mij moet je wel 4 of 5 verdiepingen kunnen bouwen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @hanna5321 vaak heeft dat te maken met de instellingen die je gebruikt. Kijk eens bij je Spelopties (instellingen) en bij beeld. Daar staan allerlei instellingen die te maken hebben met hetgeen je ziet en wat je kunt. Hoe hoger de kwaliteit, hoe hoger en dieper de gebouwen kunnen. Let wel op als je deze instellingen te hoog zet kan dat uiteindelijk heel slecht zijn voor je grafische kaart.
    Soms ook hebben de problemen die je beschrijft te maken met de kwaliteit van je computer of zoals ik al schreef met de grafische kaart die je gebruikt.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Dat kan wel, @hanna5321. Hoe zit het met de kelders?

    Heb je het spel al opnieuw ingesteld, gerepareerd? Dit zou nog wel eens komen als je aangepaste inhoud / modificaties gebruikt.

    Ook zou het komen vanwege instellingen, die op het laagst staan ingesteld, omdat jouw computer tegen de minimale systeemvereisten aan zit.


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top