Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Grafsteen weg

Ik heb een familie en toen was de vrouw doodgegaan. Ik zette het grafsteen in de tuin. En toen ik dat deed zag je niks. Hij was gewoon verdwenen. Heb ook al bij mij andere sims gekeken of die bij hun zat. Maar hij is gewoon verdwenen.
Maar die dode vrouw gaat wel elke avond haunten.

Hoe voorkom ik dat.?

Reacties

  • boboboboplay0boboboboplay0 Berichten: 223
    oktober 2011 aangepast
    Ik denk dat dit ook een bug is, of heb je op delete geklikt? :P
    Had je moveobjects on aanstaan? Misschien heb je hem dan per ongeluk in een struik gezet o.i.d.?
    Anders moeten we gewoon even afwachten tot de patch uitkomt.
  • MooonieMooonie Berichten: 105 Koddige Kleuter
    oktober 2011 aangepast
    Dat probleem heb ik ook! Ik heb een grafsteen in de tuin staan van een hond, maar die is ook ineens onzichtbaar geworden...De andere grafstenen die ik heb zie ik wel gewoon.
  • EliseMishaSnoepiEliseMishaSnoepi Berichten: 68
    oktober 2011 aangepast
    Hoi voor je snelle reactie.

    Ik had alleen testincheatsenabled true aan staan.
    Niet moveobjects.

    Maar ik hoop dat het een keer verholpen wordt met een path?? hoe zeg je dat.
    haha.

    Maar toch bedankt ;)
  • nic96nic96 Berichten: 75
    november 2011 aangepast
    hebben julle ook dat in appalosaplains er gen geesten zijn in het kerkhof zo raaR! en waar dient die boom voor die grote witte met buydebug cheat staat bij koopinfo dat de boom veel geheimen draagt maar als ik er op klik dan staat er alleen bekijken overdagen snachts!
  • flonksypflonksyp Berichten: 60
    november 2011 aangepast
    nu je over geesten begint, is het normaal dat de geest van een hond niet echt stapt, maar zweeft zonder dat z'n poten bewegen?
    ik ging overlaatst eens naar het kerkhof in appalosaplains en zag het...xD
  • SimWoutSimWout Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Waar staat het kerkhof? Heb zelf alleen maar het pakket Feestdagen dus denk niet dat ik hem heb... :/
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2020 aangepast
    In welk spel zit je @SimWout?
    Je zit nu in een subforum van De Sims 3 maar die heeft geen feestdagen pakket.
    Bedoel je De Sims 4 Beestenbende?
    De Sims 4 heeft bij mij mijn weten maar één kerkhof, in Brindleton Bay. Dit is de wereld die komt met Beestenbende.
    ​​Op Zeegras Eiland staat, verscholen in de bossen, een vervallen dierenkerkhof.
    Zie ook: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-honden-en-katten-gids.html
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top