Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn spullen zijn verdwenen?

SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
Hey allemaal! Ik loop weer eens vast, want ik heb dus spulletjes (gewoon bedden, kasten enzo) gedownload in de Sims 4. Deze downloads heb ik in het bestandmapje van ''Mods'' gedaan, waar ook mijn kleding enzo staat. Alleen ik kan in het spel mijn gedownloadde spullen niet terug vinden. Wat heb ik fout gedaan? :)

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    januari 2020 aangepast
    @SimsGirlx Als je modificaties gebruikt, mogen die maximaal 2mappen diep staan. Dus na de map 'Mods' mag je nog één map gebruiken. Alles wat 'dieper' staat kan het spel niet activeren. Soms worden de modificaties geleverd als *.rar of *.zip dan moet je ze wel even uitpakken natuurlijk.
    De kasten en bedden etc vind je meestal tussen de spullen in bouwen met een steeksleutel in de linker bovenhoek om aan te geven dat het om modificaties gaat. Als je ze daar niet vindt, kan je eens kijken bij het onderdeel rommel in de afdeling decoraties etc.
    Hopelijk heb je er wat aan. Hartelijke groet.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    januari 2020 aangepast
    trismagistos schreef: »
    @SimsGirlx Als je modificaties gebruikt, mogen die maximaal 2mappen diep staan. Dus na de map 'Mods' mag je nog één map gebruiken. Alles wat 'dieper' staat kan het spel niet activeren. Soms worden de modificaties geleverd als *.rar of *.zip dan moet je ze wel even uitpakken natuurlijk.
    De kasten en bedden etc vind je meestal tussen de spullen in bouwen met een steeksleutel in de linker bovenkhoek om aan te geven dat het om modificaties gaat. Als je ze daar niet vindt, kan je eens kijken bij het onderdeel rommel in de afdeling decoraties etc.
    Hopelijk heb je er wat aan. Hartelijke groet.

    Wat bedoel je precies met 'dieper'? En welke mappen zijn er precies beschikbaar voor meer mods? :)
    Post edited by SimsGirlx on
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ze bedoelt dat je niet te veel onderliggende mappen in je mods map mag hebben ...\DeSims4\Mods\Bouwen\<naam>.package is het maximale. Nog meer mappen onder 'bouwen' aanmaken en je spel vindt je aangepast materiaal niet.

    Maar, heb je deze CC al eerder in je spel gehad en is daarna een update van de Sims geweest, dan moet je in 'spelopties' onder 'overige' je aangepast materiaal weer inschakelen. Let wel op of je downloads up-to-date zijn, of opnieuw moet downloaden bij de maker.

    Hier wordt ook goed uitgelegd hoe je met CC en mods werkt:
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-amp-mods#latest

    Als bovenstaande niet werkt, zou je nog je spel kunnen repareren in Origin. En werkt het daarna nog niet, dan weet ik het ook niet.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    januari 2020 aangepast
    @Elize Deze ze is een hij. Geeft niet hoor! En dankjewel, je uitleg aan @SimsGirlx klopt helemaal!
    SimsGirlx schreef: »
    Wat bedoel je precies met 'dieper'? En welke mappen zijn er precies beschikbaar voor meer mods? :)
    Je mag binnen de map Mods zelf nog één submap aanmaken met iedere naam die je maar wilt. Sommige spelers geven de mappen de naam van de makers van de modificaties anderen geven het de naam: 'Bouwen', 'kleding' of 'spullen' of zoiets.
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @trismagistos
    trismagistos schreef: »
    @Elize Deze ze is een hij. Geeft niet hoor! En dankjewel, je uitleg aan @SimsGirlx klopt helemaal!
    Oeps, sorry.
    Ik zal een volgende keer beter opletten.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top