Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Installatie

AstridRainbowAstridRainbow Berichten: 3
september 2014 aangepast in De Sims 4
Hey!

Ik ben net de Sims 4 gaan halen. De eerste stap voor de installatie is Origin installeren en account maken enz. Maar nu heb ik dat account, ik zit in Origin, maar hoe kan ik de Sims 4 nu installeren? :D
Oh ja: ik heb windows 8!

Reacties

  • acsaczyacsaczy Berichten: 39
    Staat onder je productiecode in je hoesje
  • ja dat heb ik gelezen.....
  • acsaczyacsaczy Berichten: 39
    Ga naar Mijn Games in Origin
  • ok het is nu al eeuwen aan het installeren :D
  • ivescarlaivescarla Berichten: 227
    duurt de installatie lang? ik heb echt geen geduld meer, mijn spel kan elk moment geleverd worden, en ik wil het echt spelen :D
  • Weten jullie waarom er 2 cd's inzitten.
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    Welke versie heb je? Soms komt er een spel met 2 of 5 cd's hangt er van af hoe groot het spel is. En wat staat er op de cd.. disc 1 en disc 2?
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • ik heb de limited edition disc 1 en disc 2
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    Ja zal waarschijnlijk gewoon 2 cd's nodig hebben om te installeren. Computer vraagt erom wanneer je de 2de cd erin moet doen.
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • Bij mij gaat hij tot ongeveer 93% cd 1 en dan moet je cd 2 erin stoppen en dan loopt hij door tot 100% dan springt hij naar 0% en gebeurt er niks meer..... Weet iemand wat te doen???
  • acsaczyacsaczy Berichten: 39
    Op spelen drukken in origin?
  • Hij blijft daar zeg maar hangen je kan hem ook niet pauzeren of annuleren want dan staat er is met een proces bezig dat niet gestopt kan worden. Al 40 min lang.... Heb toen nog een keer geprobeerd te installeren weer hetzelfde probleem. Nu voor de 3de keer proberen..
  • Poging #4 nu sloot origin in eens af.
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    Kun je er misschien een foto van maken van wat het scherm zegt? met ( printscreen) en dan in paint openen en op CTRL+ V drukken en dan opslaan.
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • jans89jans89 Berichten: 67
    september 2014 aangepast
    Voor de mensen die het probleem hebben wanneer je met het opstartscherm op "Doorgaan" klikt, en er niets meer gebeurd:

    Een update van Origin is het probleem. Je moet je aanmelden bij Origin voordat je met de installatie begint, en je email activeren bij Origin. Dat was bij mij het probleem.

  • JadenjurayJadenjuray Berichten: 36
    Ik krijg steeds dat de server zwaar belast is en ik kan niks downloaden.....beetje erg vaag dat origin hier niet op voorbereid is. Nu heb ik dus een spel die ik sinds gisteren al niet kan installeren. Ik vind dat onacceptabel
  • DaphneVonDaphneVon Berichten: 5
    Wie kan mij helpen? Ik heb mijn origin ingesteld op Nederlands maar de sims 4 kan ik alleen installeren in het Engelse (vs). Hoe los ik dat op? Want volgens origin moet enkel je origin op de juiste taal ingesteld staan?
  • Simmeres24Simmeres24 Berichten: 8
    Deed de sims 4 instaleren ook zo lang bij jullie mijne is al bezig sinds 8 uur vanavond... en nog steeds is die bezig :(
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Bij mij was de sims 4 in een uur klaar. Moest eerst uitzoeken hoe ik hem geïnstalleerd kreeg, maar had dat al vrij snel uitgezocht. Had mijn product eerst geregistreerd en daarna via verkenner (heb namelijk windows 8) de installatie gestart. Ik heb hem via Origin geïnstalleerd en heb beide disks niet nodig gehad. Alleen de eerste om hem te starten, maar verder niet. Speel nu ook zonder cd, wat ik dan wel weer ideaal vind.
  • RamonRamon Berichten: 1
    Ik ben mijn sims 4 installeren maar Ben om 12:15 gestart met instalatie. Nu is 14:03 uur En is 12 procent nog maar. Heb windows visita, weet iemand how Lang totaal duurt de instalatie?
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Meestal duurt het wel even, maar dat ligt meestal voornamelijk aan je internetverbinding - als je het digitale spel installeert. Als je vanaf disc installeert zou het sneller moeten gaan.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Elreev2002Elreev2002 Berichten: 1
    Ik heb een laptop met core i3 en ik wil de sims 4 kopen, kan dat gewoon?
    Een vriendin heeft een nog oudere laptop en bij haar kan het wel.
  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    februari 2016 aangepast
    @Elreev2002 , hier kan je zien wat je nodig hebt voor de sims 4: http://www.pinguintech.nl/sims-4-technisch/de-sims-4-minimale-systeemvereisten/
    Volgens mij kan het wel met een i3, maar je ziet al op de site dat het net boven de minimale vereisten zit. Ik zou als ik jou was ook even je RAM en videokaart checken en kijken of die op de minimale vereisten zitten of erboven. Als dat zo is en je koopt de sims 4 kan je het waarschijnlijk alleen met lage spelopties spelen. Ik weet het niet zeker hoor. Ik heb er niet erg veel verstand van ;)

    Mijn laptop zit bijv. boven de aanbevolen instellingen (behalve mijn videokaart) en ik kan alle spelopties op het hoogst zetten.

    Je moet zelf even kijken wat jij het fijnste vindt.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Mense ik heb geen idee hoe je de sims 4 moet installeren ik heb origin geïnstalleerd maar ik kan het spel zelf niet installeren... aub help ff danku xxx
  • o ja en heb n windows 10
  • De_SimsfanDe_Simsfan Berichten: 1
    Hallo

    Ik heb gisteren De Sims 4 gekocht en wou dit installeren. Ik heb een account gemaakt op Origin. Ik heb de code toegevoegd van De Sims 4, maar ze zeggen dat ik buiten bereik ben. Ik heb één keer De Sims 4 kunnen downloaden tot 9% en toen had ik een probleem met de disc. Wat moet ik doen?

    Ik heb Windows XP
  • BabbelBabbel Berichten: 2
    hey,
    ik ben mijn productie code kwijt en mijn sims 4 is in een keer naar demo gegaan hoe kan ik dit oplossen.
  • BabbelBabbel Berichten: 2
    en er staat trouwens ook niks meer in mijn bestelgeschiedenis
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @De_Simsfan, volgens mij wordt Windows XP niet meer ondersteund.

    @Babbel, wij kunnen je probleem niet oplossen, en ik denk de helpdesk van EA ook niet.
    Als je je productcode hebt geregistreerd, moet je 'm daar kunnen terug vinden.
    En misschien zuiniger op je spullen zijn??

    Als je contact met EA wilt, @SimLibby heeft dat helemaal netjes voor je uitgezocht:

    http://www.simsexpressie.nl/contact-met-ea.html

    Some angels choose fur instead of wings
  • JuutJuut Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Als het niet lukt met het klikken op doorgaan het niets gebeurt moet je aanmelden bij origin en je e-mail activeren bij origin dat was bij mij het probleem
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top