Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Studenten leven Bug

RianneSRianneS Berichten: 1 Brabbelende Baby
een vraagje,

mijn sim heeft geen presentatie bord gekregen, maar moet wel een presentatie geven. Hoe kan ik dit oplossen?
Anders zakt ze meteen en moet ze van school..

Reacties

  • simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    december 2019 aangepast
    Ik weet niet of jij je sim vanuit het eigen huis laat studeren of op een campus.
    Maar je kan dat presentatiebord krijgen in de bouw/ koopmodus onder de categorie hobby's en vaardigheden.
    Als je sim op de campus zit moet je eerst control c voor het cheatbalkje en dan daarin de chaet 'bb.enablefreebuild" typen(Zonder de"). En dan kan je naar de bouw/koopmodus om onder de categorie hobby's en vaardigheden het presentatiebord te kopen. En dan heeft je sim hem. Wel even in zijn of haar inventaris laten plaatsen.

    Ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb.
  • Verasims13Verasims13 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Nee hij staat helemaal niet in de bouwmodus, ik heb overal gezocht! Hoe kan datttt ?! Ik heb het bord echt nodig!!!
  • simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    december 2019 aangepast
    hmm. vreemd. ook niet in de koopmodus? Onder het kopje hobby's en vaardigheden? Daar moet hij echt tussen staan.

    Ik heb even zelf gekeken en hij staat er inderdaad niet tussen. Ook niet na de cheat bb.showhiddenobjects bij de content debug.
    Post edited by simmertje1981 on
  • jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    Even nieuwsgierig of meerdere van jullie last hebben van deze bugs na het installeren van studentenleven:

    - Groente en fruit verdwijnt uit de koelkast
    - Groente en fruit verdwijnt uit de inventaris van je Sims
    - Sims kan geen presentatie maken op het presentatiebord (alleen maar in inventaris plaatsen)
    - Huisgenoten laten alles maar dan ook echt alles op de grond achter (vuilnis, kleren etc)
    - De verrassingsfeestdagen (loterij, praat als piraat dag, buurtschermutseling etc) staan wel op de kalender. Deze verdwijnen echter als het 06:00 uur is. De feestdag vindt dus nooit plaats.
  • CriseydeCriseyde Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    Ik heb last van de volgende bugs:
    - Sims gaan steeds dood - luisteren ook niet meer goed naar opdrachten - heel irritant
    - Huisgenoten laten alles maar dan ook echt alles op de grond achter (vuilnis, kleren etc.)
    - De verrassingsfeestdagen (loterij, praat als piraat dag, buurtschermutseling etc.) staan wel op de kalender.
    Deze verdwijnen echter als het 06:00 uur is. De feestdag vindt dus nooit plaats.
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Het vast lopen van je sim komt bij mij ook voor.Als je dan met toets M ergens anders naar toe gaat is het weg.
    Ik ging met mijn robots en materiaal naar het terrein van de andere Uni en was alles kwijt toen ik weer terug ging.
    Save terug gepakt meerdere keren en alles was elke keer weg.
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Verasims13, @RianneS, @jujuudje, @Criseyde, @Orestes

    Gebruiken jullie soms modificaties / aangepaste inhoud? Dan weg er mee!
    Begin eens met het opnieuw instellen van De Sims 4.

    Update De Sims 4 naar de laatste versie!


    In De Sims 4 kun je vastzittende / niet reagerende Sims opnieuw instellen: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims-4

    Zijn de acties die te maken hebben met het presentatiebord wel gedaan?
    https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/ik-heb-geen-presentatiebord-en-huiswerk/m-p/8647683#M466


    Groetjes.
  • slimerslimer Berichten: 1 Brabbelende Baby
    het is bij mij geen brug maar ik ben verhuist perongelijk en toen heb ik mijn bord op de campus gelaten nu licht hij daar niet meer en zit ook niet in invertavens dus ik ben hem kwijt wat nu?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @slimer dan heeft je Sim op dat onderdeel een onvoldoende. Je moet namelijk wel een presentatie inleveren. Zorg er voor dat je voor de overige vakken je huiswerk doet en maak vooral tijdens de colleges aantekeningen. Daarvoor kan je kiezen als jouw Sim naar college toe gaat. Op bijna dezelfde manier als hard werken voor de schoolgaande Sims.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top