Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

CC kleding verwijderen

JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
Hoi. Ik heb heel wat CAS CC gedownload, maar wil een aantal dingen verwijderen.
Maar ik weet niet goed hoe ik een bepaald kledingstuk van CC kan vinden in de MODS map.

Een voorbeeld: ik heb een jurkje gedownload van thesimsresource, die staat nu in mijn MODS map en in mijn CAS. Dat jurkje doet het niet op mijn sim, mijn sim blijft dan naakt en krijgt zwart en rode blokjes op haar lichaam, heel gek. Ik wil dat jurkje dus verwijderen, maar weet niet meer hoe die heet en kan hem dus niet vinden in de MODS map en verwijderen.

Ik ben dus op zoek naar een manier hoe je er achter kan komen hoe je CAS CC heet en het zo dus kan verwijderen uit MODS.

Iemand een idee?

Reacties

  • JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
    Hoop dat dit een beetje duidelijk is haha
  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Ik heb een manier wat redelijk snel is en je niet al je mods mappen hoeft door te zoeken, je hebt hiervoor de Sims 4 tray importer voor nodig. (Kan je gewoon downloaden) Het werkt zo:

    Je gaat in Sims naar CAS en maakt je sim helemaal naakt, dan kleed je je sim aan met de CC die je NIET meer wilt. (Het beste is om zoveel mogelijk outfits op 1 sim te plaatsen)

    Als je dit gedaan hebt sla je het huishouden op, dit doe je door op het mapje te drukken. (Je upload het huishouden niet naar de galerij)

    Daarna ga je naar de Tray importer, als het goed is zie je links je huishouden, klik op je huishouden.
    Als je dan op het CC tabje drukt zie je welke CC je gebruikt hebt en in welke map die ziet. (rechter muisknop klikken en het programma laat het direct zien in de map)

    Kwestie van de geselecteerde CC verwijderen en je bent er vanaf :smile:
  • JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
    Hoi! Dankjewel! Kan je dan dus bijvoorbeeld een familie maken die alleen kleding dragen die je NIET meer wilt en in de tray importer kan je die dan zien en verwijderen?
  • JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
    Hoi! De tray importer is inderdaad een hele handige tool lees ik overal. Alleen, als ik hem wil downloaden (van een franse site, de enige site die ik kan vinden waar ik hem kan downloaden. Bij andere sites word ik telkens doorgestuurd naar de franse site) krijg ik een melding dat de tool niet veilig is en de enige optie die ik heb is klikken op 'niet uitvoeren', omdat de tool een risico vormt voor mijn computer. Heeft iemand een link naar een veilige website zodat ik hem wel kan gebruiken?

    Of misschien een andere manier om CC die broken is of die ik niet wil te verwijderen?
  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Hoi! De tray importer is inderdaad een hele handige tool lees ik overal. Alleen, als ik hem wil downloaden (van een franse site, de enige site die ik kan vinden waar ik hem kan downloaden. Bij andere sites word ik telkens doorgestuurd naar de franse site) krijg ik een melding dat de tool niet veilig is en de enige optie die ik heb is klikken op 'niet uitvoeren', omdat de tool een risico vormt voor mijn computer. Heeft iemand een link naar een veilige website zodat ik hem wel kan gebruiken?

    Of misschien een andere manier om CC die broken is of die ik niet wil te verwijderen?

    Dat klopt inderdaad, ik heb ook geen andere site kunnen vinden. Als je op ''meer informatie'' drukt dan kan je het volgens mij alsnog uitvoeren. Ik heb er geen problemen mee gehad en volgens mijn virusscanner is er niets aan de hand.
  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Hoi! Dankjewel! Kan je dan dus bijvoorbeeld een familie maken die alleen kleding dragen die je NIET meer wilt en in de tray importer kan je die dan zien en verwijderen?

    Ja klopt, ik weet niet of je ook andere huidskleuren hebt gedownload maar daar moet je goed opletten dat je sim niet een gedownloade huidskleur heeft.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top