Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Spel laad niet met mods

VinthyaaVinthyaa Berichten: 2 Brabbelende Baby
Hoi allemaal,

Sinds de nieuwe update of de installatie van Studentenleven (ik weet niet door welke het komt, ze zijn allebei tegelijk geïnstalleerd) kan ik geen huishoudens meer laden als er mods in het spel zitten. Ik heb een mod conflict detector geïnstalleerd en alles wat slecht was eruit gehaald, maar zelfs dan kan ik geen huishoudens laden..
Het spel opnieuw installeren helpt niet, op "repareren" klikken in Origin ook niet...
Wat kan eventueel nog helpen? Ik wil niet zonder mods spelen, aangezien ik al meerdere generaties met gezinnen met mods speel, en anders zou ik dat allemaal aan moeten passen.. HELP!

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    november 2019 aangepast
    @Vinthyaa , In de Sims 4 map van je pc vind je een bestand genaamd: localthumbcache.package. Verwijder dit bestand en sla het even elders op. Start je game opnieuw als het goed is maakt de game een nieuwe aan die vrij is van oude mod onderdelen. Hopelijk heb je hier wat aan. als alles oké is kan je het oude bestand verwijderen
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • VinthyaaVinthyaa Berichten: 2 Brabbelende Baby
    trismagistos schreef: »
    @Vinthyaa , In de Sims 4 map van je pc vind je een bestand genaamd: localthumbcache.package. Verwijder dit bestand en sla het even elders op. Start je game opnieuw als het goed is maakt de game een nieuwe aan die vrij is van oude mod onderdelen. Hopelijk heb je hier wat aan. als alles oké is kan je het oude bestand verwijderen

    Hij maakt inderdaad een nieuwe aan, alleen de game crasht nog steeds bij het laden van een huishouden. Dit gebeurd ook als de sims in het huishouden geen custom content hebben en het huis ook niet
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Vinthyaa Heb je ook geprobeerd om een nieuw spel te starten en geeft dit dezelfde problemen? Als dat zo is dan is er zeker sprake van verouderde aangepaste content (packages of script) Vaak zit er dan maar een ding op en dat is het spel starten zonder modificaties en dan stapsgewijs de modificaties opnieuw installeren. Zorg er dan wel voor dat je het spel niet opslaat maar gewoon afsluit anders verlies je wel alle voortgang. Het is zeker vervelend maar, ik heb het ook regelmatig moeten doen.
    Hopelijk heb je er toch wat aan. Sterkte ermee!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top