Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

the sims 2 en 4

KellyDWKellyDW Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hallo allemaal,
ik weet niet of ik dit hier mag, maar ik zit met een aantal problemen.
Ik heb mij onlangs een nieuwe laptop gekocht.. en zoals altijd beginnen daar de problemen.
Ik wou met mijn cds de sims 2 op mijn laptop zetten, maar er zit geen ding in om cds in te steken. Kan ik de sims 2 downloaden en dan met mijn code het spel spelen?

Dan zit ik nog met een ander probleem.
ik heb dus ook de sims 4. Dit kon ik wel op mijn computer zetten. Ik heb dit spel denk ik een jaar geleden gekregen van mijn zus, maar nu kan ik die code niet gebruiken. Is het niet mogelijk om die code 2 keer te gebruiken? want er staat op dat ze al in gebruik is...

Bedankt voor de hulp,

Groetjes

Kelly

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Of je de Sims2 kan downloaden van Origin, ligt er aan.|Ik heb ze in Origin geregistreerd staan, dus kan het overal installeren.

    En zo kan je Sims4 ook installeren, via Origin.
    Log in in Origin en ga naar je game bibliotheek.
    Daar staan al je geregistreerde spellen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • KellyDWKellyDW Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Via origin kan ik the sims 2 niet downloaden, aangezien het niet tussen mijn lijst staat. De Sins 2 ligt al meer dan 5 jaar in een kast, en als ik het via de code doe, heb ik geen origin nodig. Ik kan het gewoon niet op mijn laptop zetten.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je al geprobeerd om de code in Origin in te voeren?

    Some angels choose fur instead of wings
  • KellyDWKellyDW Berichten: 4 Brabbelende Baby
    ja.staat op dat het niet geldig is. Maar als ik het op mijn vaste pc speel, is het geen probleem. Via origin vind hij the sims 2 niet.
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Origin heeft een paar jaar geleden al afscheid genomen van Sim 2. Je kon het toen een beperkte tijd nog toevoegen aan je eigen spelbibliotheek en daarna hebben ze het verwijderd. Om het nu van dvd's te kunnen spelen kan je een externe cd/dvd speler gebruiken die je via de usb aansluit op de laptop.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top