Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Create A Sim! | Seizoen 1

JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
Wat is 'Create A Sim'?
In dit topic kun je zelfgemaakte sims inzenden, die te maken hebben met een bepaald thema.
Iedereen mag opdrachten geven met deadlines, waarbij iedereen mag deelnemen!
Wanneer de deadline is geweest stemt iedereen op 3 sims die het beste bij het thema passen, die ze het leukste vinden.

Opdrachten & thema's:
Stel een opdracht voor met een duidelijke deadline, die je zelf bepaalt. Na de deadline mag iedereen stemmen, waarvoor ook een deadline is. Wanneer deze deadline verstreken is wordt de winnaar bekend gemaakt.
Dus, wanneer je zelf een opdracht wilt geven moet je:
-Niet met je opdracht beginnen voordat de huidige opdracht is afgelopen.
-Een duidelijke deadline stellen voor inzendingen, daarna een deadline stellen voor het stemmen.
-Aan het eind de winnaar bekend maken.
De maker van de opdracht geeft ook een thema. Hierbij kan je de volgende dingen bedenken:

Voorbeelden thema's:
-Bedenk een achtergrondverhaaltje over een sim. Waar komt de sim vandaan? Wat heeft hij gedaan? Wat voor persoonlijkheid heeft hij/zij?
-Bedenk een eis waaraan de deelnemers zich moeten houden. Bijvoorbeeld een bepaalde haarkleur, kledingstijl, kledingkleur, etc.
-Wees orgineel en heb plezier!

Inzenden!:
  • Stuur een zelfgemaakte sim in door een foto te maken van de sim van voren, en een close-up van het gezicht. De pose/achtergrond mag je zelf weten, het gaat om de sim zelf. De gehele sim+outfit moet goed zichtbaar zijn.

Stemmen:
  • IEDEREEN (ook de kijkers) mogen stemmen op hun favorieten.
  • Stem op 3 sims die het beste bij het thema passen, en jouw favorieten zijn. Je hebt 3 stemmen, hiermee maak je een top 3.

Winnaar:
  • Aan het eind van de stemrondes (wanneer de stemdeadline voorbij is) wordt de winnaar bekend gemaakt, deze wint eeuwige roem!

Ik hoop dat ik dit mag starten, en dat het duidelijk is.
De belangrijkste regel: Heb plezier!

Reacties

  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Opdracht 1:

    Thema:
    Eisen: De sim moet geel dragen.
    Achtergrondverhaal: Deze sim is een trendsetter. Hij/zij gaat stijlvol door het leven en neemt graag risico's. De kleding die hij/zij draagt is niet lelijk, maar erg origineel en lichtelijk riskant.

    Deadline:
    Zaterdag 11 mei 2019.

    Deadline stemrondes:
    Zaterdag 18 mei 2019.
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    De opdracht is gesloten. :D
    Als iemand een nieuwe opdracht wilt starten, ga je gang!
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    mei 2019 aangepast
    niemand doet iets, dus ga ik een nieuwe opdracht starten:

    je sim woonde in een klein dorpje en is een grote retro fan, maar is net verhuist naar de grote stad, dus kan hij/zij zich niet meer zo gek kleden als zij/hij eerst deed.

    eisen: normale outfit, maar toch nog een beetje retro

    dit is mijn outfit
    p4awtf84v6sg.png
    57q1s9aapo7x.png

    Post edited by Kanarie12345 on
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Niemand zit nog op dit forum precies ook niet @JasFis
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik ben er nog hoor. ;)
    Ik hoop dat hier nog wat mensen aan mee gaan doen, je hebt wel een leuke opdracht bedacht!
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    hallo, kan ik nog steeds mee doen? ik keek vandaag even en kwam hier terecht en het leek me wel leuk. ( het is niet erg als het niet meer kan.) dan begin ik er morgen aan!
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    zit er trouwens een leeftijd voor mij als minimum? ik ben nog best jong namelijk...
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    zelf ben ik nog ook nog geen 18, en er zit geen prijs aan verbonden dus je kan meedoen en natuurlijk kan je nog meedoen
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Er zit inderdaad geen leeftijdsminimum aan deze opdracht, je wint niets behalve eeuwige roem natuurlijk.
    Kanarie12345 wil je misschien een deadline geven voor de opdracht en een deadline voor de stemrondes?
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    De deadline is woensdag 12/06, en voor het stemmen zaterdag 15/06
  • SuperBrichtponySuperBrichtpony Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Ik weet niet of de Deadline al is, maar ik wil graag een nieuwe opdracht plaatsen.

    Achtergrondverhaal - Je Sim is net vanaf de grote stad naar het platteland verhuist. Ze heeft veel stadskernen waarin ze er graag bijloopt, maar het moet wel praktisch blijven voor het werken. Ook wou ze een blijvende souvenir meenemen, dus heeft ze in de stad haar haar geverfd.

    Eisen - Nog wel een beetje stads maar ook praktisch. Haar moet iets gekleurds erin hebben.

    Deadline - 10 september

    Veel plezier, mijn Sims komen later
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    leuk ga het zeker doen @SuperBrichtpony ben eerst met andere sim bezig
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Haha, leuk om terug te komen en te zien dat er een opdracht is! Ik kan helaas niet meedoen maar ik hoop dat er nog anderen komen. :)
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    @SuperBrichtpony dit is mijn inzending

    oibnx34meoie.jpg
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Gebeurt hier nog iets?
  • MeikiiMeikii Berichten: 11 Brabbelende Baby
    haii ka ik nog meedoen??
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top