Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream (BMD) seizoen 4 - Sims 4: Opdracht 2 online

124»

Reacties

  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Misschien ook leuk om per ronde een kamer te doen en zo een huis te bouwen? Dat je uiteindelijk een echte villa hebt met tuin, veel kamers enz.
  • EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    @Caatje28
    Dat is ook een leuk idee! Vooraf een gezin en stijl bepalen en daarna steeds een kamer. Je krijgt alleen de afmetingen en vereisten en bouwen maar.

    @Deborah
    Voor deze wedstrijd is dat denk ik wel een goed idee. Vorig seizoen is ook al zo geëindigd toch? Dat is jammer.


    Ik moet wel zeggen dat ik het huis gelijk gemaakt heb toen de opdracht online kwam en daardoor heb ik het af gekregen. Daarna heb ik ook geen tijd en zin meer gehad om de Sims op te starten. Lag ook een beetje aan de zomerperiode.

    Ik zie trouwens (nu pas) dat het met mijn foto's niet helemaal goed is gegaan. De overzichtfoto's zitten er niet bij en volgens mij heb ik ook niet helemaal de juiste geupload. Ik probeer dit nog aan te passen.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hebben jullie nog nieuwe uitbreidingen aangeschaft toevallig?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik wel. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Ik heb eilandleven aangeschaft.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    @Deborah heb jij toevallig ook eilandleven? Dan weet ik wel wat leuks
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Caatje28 , ja ik heb alle spellen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    @Caatje28
    Wanneer kunnen we de opdracht verwachtrn. Ik heb lang weekend en eindelijk weer tijd om de sims te spelen. :smile:
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ik ben er nu mee bezig en hoop m morgen af te krijgen. Heb wel een idee, maar 't maken is weer ff een dingetje. Uiterlijk zaterdag!
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Dames, de laatste opdracht staat online!
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    @Caatje28 ziet er goed uit! Eisen zijn badkamer, woonkamer en slaapkamer? Welk bouwplaats? En is er ook een budget?
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ohja, dat ga ik zo even aanpassen. Even m'n computer opstarten
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Aangepast!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Leuke opdracht!
    Maar wel een uitdaging, ik heb dat nog nooit gedaan...

    Some angels choose fur instead of wings
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    @Deborah Ik heb het van de week ook voor het eerst gedaan en toen kwam ik er door puur toeval achter dat je de verschillende gebouwtjes in hoogte kon verstellen. Ja dat vind ik dan wel leuk om meteen uit te testen natuurlijk!
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hoi dames,
    Hoe gaat het ermee?
  • EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    Bij mij gaat het goed, wel wat moeite met de trappen en het budget. Ik heb hem inmiddels 2 keer gemaakt, maar ben nog niet helemaal tevreden :smiley:
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hoi!! De deadline komt eraan, zijn jullie op tijd klaar of willen jullie wat langer de tijd hebben?
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Hey. Ik ben totaal vergeten dat ik het niet ingeleverd had. Ik lig al een aantal dagen ziek op bed. Ik ga zo snel mogelijk proberen foto's te maken en in te leveren want ik heb mijn bouwwerk al een tijdje af..
    Sorry voor de vertraging. Ik laat het weten als ik het ingeleverd heb.

    Liefs Lisa
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Top, dan wachten we op je
  • TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    Oh... durf me hier bijna niet vertonen :D Zo lullig van mezelf dat ik de laatste BMD opdracht helemaal vergeten ben in te leveren. Probeer naarstig mijn real life - rot opmerking eigenlijk, alsof we hier niet echt zijn lol - op orde krijgen. Ik had de opdracht al vrij snel af en zat te wachten op inleverdatum, maar heb er helemaal niet meer aan gedacht later door allerlei omstandigheden. Mijn oprechte excuses @Caatje28
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    @Twiggy je mag 'm nog inleveren hoor als je wilt. Ik wou vandaag het stemmen openen, maar we kunnen nu ook nog wel wachten. Wachten al zo lang :tongue:
  • TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    november 2019 aangepast
    @Caatje28 Ben ik dan in de war?... Ik heb het penthouse niet ingeleverd en zie dat opdracht 4 al bezig is. Is het dan niet beter op zijn plaats als ik mijn inzending in de zandbak deel ;)
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ach, ik ben er ook even niet bij. Ik zat op een verjaardag en had even niet goed gelezen :sweat_smile:
    Ik ga morgenavond het stemmen open gooien, hopelijk stemmen er een paar mensen.
  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Kan er nog mee worden gedaan?
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hoi @Melissza_xx, leuk dat je mee wilt doen. We zijn echter al (bijna) toegekomen aan het stemmen op de finale opdracht.
    Bij het volgende seizoen kan je weer meedoen. Je mag wel alle opdrachten voor jezelf maken natuurlijk
  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Wanneer begint het nieuwe seizoen?
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Dag iedereen! Ik heb hem eindelijk ingeleverd. Dit betekend dat het stemmen kan beginnen!!

    @Melissza_xx: Het nieuwe seizoen begint als de stemmen geteld zijn en de winnaar een nieuwe ronde opent.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Laat het stemmen beginnen!!! (spreid armen dramatisch)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top