Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

BMD 4 Inlever en stem topic

2»

Reacties

  • Opties
    LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Hey iedereen!

    Weer super leuk om iedereens inzendingen te zien.

    Ik heb helaas alweer geen tijd om mijn uitgebreide mening te geven over ieders zwembad (mocht iemand dit graag willen dan wil ik hier na de stemronde wel tijd voor maken).

    Mijn +stem gaat naar: @Twiggy
    Mijn -stem gaat naar: @Deborah

    Liefs Lisa.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2019 aangepast
    Moeilijke opdracht om te bouwen, maar ook om een winnaar en verliezer uit te kiezen zeg!

    Lovingsim:
    Ziet er wel gezellig uit, maar ik mis een wat spannender zwembad.
    Je bubbelbad vind ik leuk gemaakt.
    De wc/douche/omkleedruimte vind ik nogal saai.

    Essemi:
    Mooi kavel. Mooie zwembaden, het beveiligde peuterbadje vind ik erg leuk.
    Wel veel speelspul en weinig zonneterras.

    LisaSimLife
    Entree lijkt meer op greenhouse dan op een zwembad.
    Leuk kavel, fleurig en vrolijk.
    Ik zie het bubbelbad niet?

    Dnll8445
    Ziet er mooi uit. Maar wat is het nut van een hekje als het niets afsluit?
    Ik ben fan van de ligbedden.

    Monahapje:
    Ziet er vrolijk uit. Ik vind het grote zwembad wel erg rechttoe, rechtaan.
    En het kinderbadje is erg "kaal", kindjes kunnen zo de weg oprennen.
    Bruggetje naar de hottubs is mooi.

    Twiggy
    Mooie sfeer heb je het gegeven.
    Je hottub is mooi, ik vind er een beetje te weinig toiletten en douches, en de massage tafel
    vind ik er ook niet passen. Een bar was leuker geweest. De aankleding is wel mooi.

    Mijn + stem gaat naar @Twiggy.
    Mijn - stem gaat naar @Monahapje.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MonahapjeMonahapje Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Hey allemaal,
    Op het nippertje toch nog even mijn stemmen, mocht iemand nog uitgebreide feedback willen laat het dan vooral weten!

    Mijn +stem gaat naar: @Twiggy, heel gaaf hoe je er een thema aan hebt gegeven en dit door de gehele kavel hebt laten terugkomen. Alsof je je in een heel andere wereld bevindt!

    Mijn -stem gaat naar: @Deborah, ik vind het erg jammer dat je kavel nog zo kaal is. Ik snap dat het werken met de terreintools wat moeilijkheid heeft gegeven en zeker als je er niet voldoende tijd voor hebt, maar persoonlijk had ik het mooier gevonden als je iets van het 'groen' had veranderd door bijvoorbeeld een terreinspray met bloemetjes. Dit geeft toch een heel ander gezicht en iets meer leven in de brouwerij.
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hoi iedereen!

    Vergeet niet, over 3 dagen is de deadline.
    Inleveren is al geopend.
  • Opties
    EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    september 2019 aangepast
    Hoi allemaal,

    Een update, ruzie met cc, ruzie met seizoenscheat en een boel frustraties later hier dan toch mijn inzending. Het wilde maar niet stoppen met regenen, vandaar dat sommige foto's wat donker zijn.

    2gwz837vxy7f.png
    Mijn penthouse voor onze rijke vrijgezel heeft een hoofdgebouw met woonkamer, keuken, grote slaapkamer met inloopkast en open badkamer. Daarnaast is er ook nog een bijgebouw met een extra slaapkamer/badkamer voor gasten. Ook zit er in het bijgebouw een sportschool(tje) en een bioscoop(je). Op de begane grond is een tuin, een terras met buitenkeuken en een bar, het grote zwembad en een basketbalveld.
    hk0o7uguxrwk.png
    9l59rea7bp2x.png

    Een foto van de keuken.
    kpsekp48uek1.png
    0f66sh4df7kj.png

    De woonkamer:
    8ayeumchgagq.png
    6snnnnd82vly.png
    cleixc11tl3u.png

    De master bedroom:
    crxa5fbpsbhc.png
    r4awgphm7yui.png

    Buiten de slaapkamer is nog een rustige en romantisch plekje met uitzicht over de hele stad. Ook nog een klein zwembad. Voor als hij geen zin heeft om naar beneden te gaan of gewoon omdat het een mooi uitzicht heeft.
    5e09hp8es721.png
    pl6ddwl8tzry.png

    De overzichtsfoto's:
    dzlbcql9ggrb.png
    lv012rckg0ww.png
    putlx7fow2ba.png
    s0hsq9p6t2hz.png

    Normaal gesproken had ik nog iets meer tijd aan de foto's besteed. Maar ik wil zo naar bed en daarna weet ik niet wanneer ik weer tijd heb. Het was veel werk, maar wel een leuke opdracht!

    Groetjes
    Post edited by Essemi on
  • Opties
    LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Dag iedereen!

    Hier dan eindelijk ook mijn inzending!

    Hier is het vooraanzicht van de villa. Het is gebouwd voor een rijke vrijgezelle vrouw met een hond. Ze houd van groen en rustige lichaamsbeweging zoals yoga en zwemmen en natuurlijk haar hond, hiervoor is een mooie ruimte gemaakt naast haar woonruimte. Daarnaast vind ze het leuk om te feesten met haar vrienden op haar terras.
    cfjbng9qb9ra.png
    87nv7hltqe7r.png
    Bij binnenkomst kom je binnen in een grote hal met een lift, en de gebruikelijke dingen als een postbus en een afvalbak.

    Als je doorloopt naar binnen kom je direct in de knusse woonkamer met piano. Hier is ook de trap naar het kantoor boven en een open doorgang naar de keuken.
    xgk1kgq7zo2x.png
    wm4dzvhsdc8e.png
    7zfd4sp4xucy.png

    Boven aan de trap aangekomen is er een kantoorruimte en aan de linker kant een wellnes room. Rechts is de slaapkamer met aangrenzend een inloopkast met wasruimte.
    22cmlqezh9at.png
    bikandxo5wza.png
    3z5wia9faygu.png

    Aan de buitenkant van het gebouw beneden is een verstopte buitenbioscoop en naast de keuken is een overdekt terras om lekker te eten.
    zlld0s8xv9vq.png
    kmf91l3mu5e0.png

    Aan de achterkant van het huis is een groot feestterras met een grote tafel om aan te barbecueën. Aan de andere kant van het zwembad is een kweekkas voor allerlei groenten en fruit.
    n80n8o2yru9n.png
    hoo7pw5zxhnc.png

    Op de plattegronden is ook te zien dat ze erg houd van groen. Er is namelijk een eco-dak op deze villa geplaatst.
    5npirr9xrjx6.png
    6euxa4r6rftr.png
    3lrexhtfnrl8.png
    Ik heb helaas geen foto's kunnen plaatsen van alle ruimtes want dan zou ik ver over het limiet zitten. Maar mocht je het gebouw van dichtbij willen zien dan is deze te downloaden onder mijn simsnaam: LisaSimLife. Hierbij is ook de Sim met haar hond te downloaden die op de foto's te zien zijn :smile:
  • Opties
    EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    zy1oa6jd4ke3.png
    yyoieyjbz9ec.png
    ory6ft894qmv.png
    gruorn0mun9v.png
    De woonkeuken:
    x98pmweqw5p2.png
    kd0hwh6gdrjx.png
    6an8kgy0kmzi.png
    6fj4xdto9hqj.png

    Misschien een beetje vreemd, maar met zo'n uitzicht heerlijk ontspannen. Ik heb geen jacuzzi, anders had ik die er neergezet.
    08o4k31de4t2.png

  • Opties
    LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Dag Iedereen.

    Nou daar is hij dan hoor. Hij is in de Sims ook te vinden onder LisaSimLife (Laag-en-hoog wonen).

    Dit huis is gebouwd voor een gezin met een tienermeid. Ze zijn verhuisd naar dit huis, nadat de ontwerper van dit huis (een alleenstaande schrijver) overleden was. Het huis is zo efficient mogelijk ingericht omdat het gezin geen geld over had voor een verbouwing.

    rcgjfrduskaa.png
    Het bovenaanzicht:
    cdglgrqhpbaz.png
    33dpiwhbg618.png
    Achteraanzicht:
    iy7gtomdqfhj.png
    Het woongedeelte: beneden is de keuken, boven de woonkamer met het prachtige uitzicht.
    95j19je2gvfa.png
    a1hyya905u24.png
    De eerste slaapkamer:
    De oiwyfq3ywcmb.png
    De tweede slaapkamer:
    eaprdv3da336.png
    De badkamer:
    26d2jeb09ohb.png
    Het buitenterras:
    3qlrmq6i612b.png
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Wauw, ik ben echt onder de indruk.

    Ik heb het ook geprobeerd, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
    Dus superknap dat het jullie beiden gelukt is.
    Ik vind allebei de bouwsels prachtig, en heb geprobeerd om punten te geven, maar das onbegonnen werk, want ik vind ze beiden prachtig.
    Er is 1 foto die er voor mij uitspringt, en dat is de laatste foto van Essemi.
    En daarom krijgt zij mijn stem.
    Maar nogmaals, ik vind ze beide prachtig! <3

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top