Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Studententijd: Bugs & Problemen

12346»

Reacties

  • LexyMileyStuwartLexyMileyStuwart Berichten: 77
    september 2013 aangepast
    Stephanie024 schreef:
    Probleem 5:

    Studeren? Feestje? of vrienden maken? dat gaat bij mij niet eens lukken! Mijn sim is na een dag les zo uitgeput dat ik meteen naar bed moet zodra ik thuis kom..

    Zo blijft er geen tijd over om te studeren, te feesten of om vrienden te maken!

    Zelfs geen tijd om fatsoenlijk te eten!
    slaap in de les! of houd Ctrl+shift in en type: testingcheatsenabled true . dan kan je het balkje zo verschuiven!
  • SuperjoodSuperjood Berichten: 104
    september 2013 aangepast
    Nadat ik update 1.57 heb geïnstalleerd ging ik naar de campus om eens lekker een graatje te halen, alleen toen ik aankwam en me rooster kreeg stond er niks op dus heb ik maar gegokt welke lessen ik had en zo tot examen gedaan alleen er gebeurde geen bal gewoon helemaal niks dit was in update 1.55 opgelost maar het probleem is gewoon terug ;( HELP!! Wat moet ik doen!!
  • LexyMileyStuwartLexyMileyStuwart Berichten: 77
    september 2013 aangepast
    Kemberleyy schreef:
    Kan er iemand mij helpen? Ik heb studententijd gekocht en wil gaan studeren maar eens in de buurt aangekomen kan ik wel een huis kiezen maar als ik dan op het vinkje druk om te spelen wordt deze grijs en verder gebeurd er niets ;s Ik heb al veel geprobeerd maar studeren is nog steeds niet gelukt. Iemand die me kan helpen?? x

    Misschien een bugg.

    Je kan proberen je sims te verwijderen en opnieuw op te starten.
    Misschien heb je dingen gedownload van de uitwisseling?
    Af en toe zorgt dat voor een bugg.
  • WinapowerWinapower Berichten: 47
    oktober 2013 aangepast
    simserman schreef:
    De mobiel van mijn Sim blijft maar rinkelen, er is echter geen interactie met mijn mobiel waarbij staat 'Mobiel opnemen'. Kan iemand me helpen? :(

    je moet dan gwn je sims opieuw opstarten ik heb dat soms ook en als je het probleem dan nog houd dan weet ik het ook niet meer dan is het gwn een zware bug
  • WisteWiste Berichten: 11
    oktober 2013 aangepast
    Ik heb de cd-rom gekocht en heb deze op een andere pc (HP) geïnstalleerd. Via origin heb ik deze verzilverd en geïnstalleerd op mijn macbook pro. Nu wil ik dit spelen, maar lukt dit niet. Ik krijg de studentenstad niet in het begin scherm. Ik krijg enkel de ene stad die bij het startspel hoort. Hoe los ik dit op zodat ik ook mijn studentenstad te zien krijg?
  • MariTomKaulitZMariTomKaulitZ Berichten: 66 Denderende Dreumes
    oktober 2013 aangepast
    @Wiste

    Dat klopt, de stad hoort ook niet in het beginscherm te verschijnen. Om je Sims naar de universiteit te sturen moet je eerst een nieuw spel maken of een oud spel laden. Vervolgens laat je een jongvolwassene, volwassene of oudere zich inschrijven voor de universiteit via de telefoon, computer of het pakketje dat je van de mascotte krijgt. Dan wordt je sim vanzelf naar de universiteitsstad gestuurd.
  • LiiannetjuhLiiannetjuh Berichten: 12
    november 2013 aangepast
    Mijn sim die styliste is, voert ineens geen opdrachten meer uit. Als ik een opdracht krijg en erop klik, verspringt mijn sim naar een andere plek en verdwijnt de actie.
  • Tsubomi96Tsubomi96 Berichten: 2
    december 2013 aangepast
    Mijn sim was zojuist klaar met zijn studie. Afscheid genomen en alles, met auto weggereden en kreeg laad scherm naar zijn stad. Eenmaal terug in de geladen stad had ik geen sim familie meer, geen huis, geen geld en kon nergens op klikken. Toen ik op kopen drukte was ik opeens bij een heel ander huis en nog steeds geen sim. Ik heb zitten kijken of het aan me save files lag en ik heb ze wat veranderd maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Iemand een idee? Een bug? Of moet er een update komen?

    In de 1.63 update (de laatste) stond dat voor studententijd deze problemen opgelost moesten zijn:

    Verholpen problemen voor Studententijd
    •Sims die niet altijd op de juiste wijze werden geladen als ze naar de universiteit reisden.
    •Sims die familiegegevens verliezen als ze reizen.
    •Plaatsing van liftschachten.


    Vooral het tweede probleem is dus blijkbaar niet verholpen.
  • xxlindaxx66xxlindaxx66 Berichten: 5
    december 2013 aangepast
    (Ik weet niet of dit al geplaatst is)

    Wat gebeurt er: Het spel wilt niet verder gaan nadat je een huis hebt gekozen voor je huishouden. Het gebeurd iedere keer als ik mijn sim laat studeren, en een studentenhuis heb gekozen. Ook gebeurd dit als ik een huishouden ga verhuizen. Bij sim creëren gelukkig niet.

    Wat doe je als datgene gebeurt: Computer opnieuw starten, want de sims zelf kan niet afgesloten worden

    Krijg je foutcodes of errors: Nee

    Eigen omschrijving: Het is redelijk erg frustrerend, ik had een familie gemaakt die ik wilde laten verhuizen naar een andere stad. En was per ongeluk het spel vergeten te kopiëren. Dus nu kan het spel niet verder. Ik probeer ook een sim van een andere spel te laten studeren, maar dat lukt ook niet.

  • xxlindaxx66xxlindaxx66 Berichten: 5
    december 2013 aangepast
    Kemberleyy schreef:
    Kan er iemand mij helpen? Ik heb studententijd gekocht en wil gaan studeren maar eens in de buurt aangekomen kan ik wel een huis kiezen maar als ik dan op het vinkje druk om te spelen wordt deze grijs en verder gebeurd er niets ;s Ik heb al veel geprobeerd maar studeren is nog steeds niet gelukt. Iemand die me kan helpen?? x

    Ik heb dit dus ook!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2014 aangepast
    Wellicht vind je hier een antwoord?
    http://www.pinguintech.nl/simclopedie/sims-3/de-sims-3-gidsen-en-tutorials/#De_Sims_3_Studententijd_Gidsen

    Zorg wel dat je spel up-to-date is, op de site van Nefje vind je ook alles over patches. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • xLittleDollxxLittleDollx Berichten: 1
    hallo ik heb nog niet zo lang de studente tijd, het was al een heel gedoe om in de studente tijd te geraken, met heel da sims gedoe, de problemen die hier boven vermeld kwamen had ik dus ook.
    maar nu: omdat het allemaal niet werkt zo als het hoort te werken (zoals bv: diploma uitreiking / het balkje waar je u voortgang zie) ik heb ook iets zeer vreemd als ik ga kijken naar mijn studies komt er de tekst, "je lessen voor dit semester zitten er op, en je zult binnen kort je rapport ontvangen. vergeet niet om je in te schrijven voor een volgend semester, als je naar huis gaat". ik krijg deze tekst maar voor de rest gebeurt er niets. geen punten / geen diploma / geen rapport... niets.
    dus wa dacht ik, wette ik schrijf mij gewoon uit, ga naar huis, schrijf me opnieuw in, en begin opnieuw. maar het was te mooi om waar te zijn, want ik geraak er niet meer uit. ik krijg het laat scherm en dan tot op de laatste cm wilt hij niet meer verder. ik hoor op een gegeven moment wel dat ik in het spel zit maar het laat scherm gaat niet weg.

    kan iemand mij helpen met dit probleem :(
  • WisteWiste Berichten: 11
    xLittleDollx schreef: »
    hallo ik heb nog niet zo lang de studente tijd, het was al een heel gedoe om in de studente tijd te geraken, met heel da sims gedoe, de problemen die hier boven vermeld kwamen had ik dus ook.
    maar nu: omdat het allemaal niet werkt zo als het hoort te werken (zoals bv: diploma uitreiking / het balkje waar je u voortgang zie) ik heb ook iets zeer vreemd als ik ga kijken naar mijn studies komt er de tekst, "je lessen voor dit semester zitten er op, en je zult binnen kort je rapport ontvangen. vergeet niet om je in te schrijven voor een volgend semester, als je naar huis gaat". ik krijg deze tekst maar voor de rest gebeurt er niets. geen punten / geen diploma / geen rapport... niets.
    dus wa dacht ik, wette ik schrijf mij gewoon uit, ga naar huis, schrijf me opnieuw in, en begin opnieuw. maar het was te mooi om waar te zijn, want ik geraak er niet meer uit. ik krijg het laat scherm en dan tot op de laatste cm wilt hij niet meer verder. ik hoor op een gegeven moment wel dat ik in het spel zit maar het laat scherm gaat niet weg.

    kan iemand mij helpen met dit probleem :(

    Ik zou gaan voor het verwijderen en opnieuw installeren van die uitbreiding. Heb ik 2 keer moeten doen en sindsdien werkt hij perfect.

  • lielyfeelielyfee Berichten: 6 Brabbelende Baby
    > @redhead0966 zei:
    > Ik weet niet of het werkt maar voor degene die last hebben van een opstopping in een gebouw:
    > Ik heb het ooit met bridgeport gehad dat ik een opstopping steeds had voor een lift in zo'n groot gebouw, toen heb ik de code testingcheats enabled true gedaan(weet ff niet of het hoofdletters moeten zijn) en met move objects on geprobeerd de lift te verplaatsen/nieuwe lift erin. Ik denk dat in het geval van de universiteit het mischien helpt om de deur waar de opstopping is te vervangen of er 1 bij te plaatsen.
    > Hoop dat dit werkt.
    >
    > Zelf ben ik nog niet verder gekomen dan CAS en mn buroblad, ga vandaag kijken of ik ook naar de universiteit kan komen. :D

    Ik kan niet door de lift heen nu kan ik het gebouw niet in en uit wat moet ik doen?!
  • lielyfeelielyfee Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Wat moet je doen als de lift het niet doet!
    Ik kan nu er niet meer uit
  • lielyfeelielyfee Berichten: 6 Brabbelende Baby
    > @lielyfee zei:
    > Wat moet je doen als de lift het niet doet!
    > Ik kan nu er niet meer uit

    Please help me
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top