Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe Sims 4 terug installeren?

Hallo, ik heb een probleem.
Ik wil de Sims 4 terug installeren want ik had hem een jaar geleden verwijderd omdat ik geen enkele account kan spelen. Dat komt omdat ze alle twee zeggen dat de code al gebruikt is. Maar ik heb hem verwijderd dus de code kan nog vrij zijn? Als ik mijn disc in de pc doe dan installeert hij gewoon De Sims 4 demo. En dan kan ik het nog niet spelen, want mijn tijd is voorbij. Ik wil het eigenlijk weer terug hebben, dus wat kan ik doen?

Reacties

  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    april 2016 aangepast
    Jouw sims 4 spel werd gekoppeld aan jouw origin account toen je de code had ingetoetst. Je kan het spel dus ook niet doorverkopen, want je kan de code niet opnieuw gebruiken.
    Jouw sims 4 moet dus op je origin account staan en die hoor je zo weer te kunnen downloaden onder mijn games in origin.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • ElinedreamgirlElinedreamgirl Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik heb geen disc maar ik heb een gewone computer waar de sims op stond. ik heb hem van mijn computer verwijderd (ik heb een windows computer) maar nu kan ik hem niet meer terug downloaden! (ik heb hem verwijderd omdat hij niet meer wou opstarten) hoe moet ik hem herinstalleren?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Zoals hierboven al gemeld wordt, via Origin.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top